Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:anneliesdj schreef:Mijn slechte ervaringen met alleen mannen zijn dat er één of twee heel mooie mannen zijn en de rest kwijnt weg, wordt achterna gezeten
Vind ik een erg vreemd verhaal moet ik zeggen hoor
Dus er zijn 2 mooie mannetjesguppen en die zitten de rest achterna? Jaloezie bij guppen?
(Sorry kan ik me niks bij voorstellen eigenlijk)
Hier gaat het in ieder geval al jaren goed, ik weet niet onder welke omstandigheden jij guppen hebt gehouden,
maar dit heb ik nog nooit meegemaakt moet ik zeggenZolang er voldoende ruimte en voedsel is hebben de dieren
namelijk geen enkele reden om elkaar achterna te zitten, zéker niet als er geen vrouwtjes bij zijn.
anneliesdj schreef:? In overvloed? Geef mij dan maar eens gauw wat adresjes want ik ben al ruim een half jaar op zoek maar niemand kan me eraan helpen. En ja, ik heb verder gekeken dan de dierenwinkel om de hoek.
Citaat:Killivissen en Corydoras
* Aquarium
* Particulier
Killivissen en Corydoras Oss
* Nederland
anneliesdj schreef:Ik had het niet over tropische vissen in het algemeen maar over sommige vissen (veel is niet allemaal), neem bv paradijsvissen, worden vaak tropisch gehouden terwijl die het veel beter doen als ze in de winter kouder worden gehouden.
Sommige vissen reageren sterk op een daling van temperatuur, enkele dagen een paar graden kouder dan normaal stimuleert vaak tot eiafzetting. In het wild = kouder water = regen gevallen = meer voedsel dus beste tijd voor voortplanting.