M'n hond dragend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

Re: M'n hond dragend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:13

suusiejj schreef:
anneliesdj schreef:

TS hoeft hier geen verantwoording af te leggen om een nest te mogen fokken, jij bent niet degene die bepaalt of zij een goede eigenaar is en of haar honden gezond zijn.

Jullie doen alsof jullie allemaal top-hondenbezitters zijn en precies weten waar je 't over hebt, ben benieuwd of dat nog steeds zo is als we jullie eens aan een testje onderwerpen.
Het is voor TS allang duidelijk wat jullie bedoelen en ze heeft allang aangegeven niet zomaar een beetje aan te rommelen, neem daar genoegen mee en houd erover op.

@TS; ik zou maar niet meer reageren op dit soort vragen, hebben ze ook geen * mee te maken.

Ik was ook indd van plan om niet meer te reageren , maar ik kan echt niet tegen die oordelen..
Ze zien er goed uit zijn kerngezond, in bezit van papieren van FCI.
Lopen elke dag int bos , gaan mee naar m'n paard dus ook nog beweging genoeg.
Ik vraag om 1 ding en krijg meteen van alles na me kop gesmeten.
Dingen waar ik niet om vraag en al tig keer heb uitgelegd.
"ikdoemaarwat" zeikt me af en begint te mekkeren over papieren die ik van Sachje niet zou kunnen hebben, maak ik een foto is madam nog niet tevreden..

Ik wil verder totaal buiten deze discussie blijven, maar dit is wel weer typisch Bokt, zoals er wordt gereageerd op een persoon die om 1 ding vraagt.
Het zal verstandig zijn om niet meer te antwoorden, ik snap dat je er gek van wordt maar dit is typisch Bokt, helaas.

Ik heb verder geen verstand van het fokken van honden, dus bemoei me verder ook niet met de discussie, maar als je familie (met ervaring) je ermee helpt en je je erin verdiept, wat je doet gezien je vraag e.d., denk ik dat het wel goed komt.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:15

ThePast03 schreef:
anneliesdj schreef:
@TS; ik zou maar niet meer reageren op dit soort vragen, hebben ze ook geen * mee te maken.

Het zijn in de hondenwereld doodnormale vragen.

Iedere pupkoper die zichzelf goed heeft voorbereidt zal dit soort vragen aan een fokker stellen.
Jouw post zegt meer over jezelf dan over de anderen.

En die testen heb ik al jaren geleden gehad. Haha!

In de hondenwereld zijn het doodnormale vragen ja, maar TS heeft al gezegd dat de honden papieren hebben en getest zijn, een keer of 10 nog maar, dat er dan ook nog mensen bewijs willen?? Nee, dat hoeft echt niet hoor, tenzij je graag een pup zou willen maar dan kun je ook gewoon bij TS langs gaan en de honden en papieren bekijken.

Het enige wat mijn post zegt is dat jullie niet zo moeten doordrammen, ik ben de laatste om te zeggen dat je zomaar onvoorbereid aan pups moet gaan beginnen maar ben de eerste die de posts van TS goed gelezen heeft.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:15

Jinte schreef:
Ik wil verder totaal buiten deze discussie blijven, maar dit is wel weer typisch Bokt, zoals er wordt gereageerd op een persoon die om 1 ding vraagt.
Het zal verstandig zijn om niet meer te antwoorden, ik snap dat je er gek van wordt maar dit is typisch Bokt, helaas.

Ik heb verder geen verstand van het fokken van honden, dus bemoei me verder ook niet met de discussie, maar als je familie (met ervaring) je ermee helpt en je je erin verdiept, wat je doet gezien je vraag e.d., denk ik dat het wel goed komt.

Bedankt Jinte, indd Bokt zou nooit veranderen hier in, het zij zo.
Ik word zeker geholpen ook op stal omdat daar ook een fokker is.
Mja blijkbaar hebben ze er hier geen vertrouwen in.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:19

anneliesdj schreef:
In de hondenwereld zijn het doodnormale vragen ja, maar TS heeft al gezegd dat de honden papieren hebben en getest zijn, een keer of 10 nog maar, dat er dan ook nog mensen bewijs willen?? Nee, dat hoeft echt niet hoor, tenzij je graag een pup zou willen maar dan kun je ook gewoon bij TS langs gaan en de honden en papieren bekijken.

Het enige wat mijn post zegt is dat jullie niet zo moeten doordrammen, ik ben de laatste om te zeggen dat je zomaar onvoorbereid aan pups moet gaan beginnen maar ben de eerste die de posts van TS goed gelezen heeft.

Ik ben niet tegen het fokken met of zonder papieren, dus wat dat betreft....

Onvoorbereid aan pups beginnen vind ik dan weer niet zo slim en dat doet TS naar mijn idee wel....

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:21

anneliesdj schreef:

Dank je Annelies Lachen ..
Maar wat ik typ lees je maar onthoud je ook nog eens, de meesten lijken dit niet te doen en dat vind ik jammer..
Dat ik gewoon BEWIJS moet laten zien.. Verward lijk wel gek

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:22

Diablo schreef:
anneliesdj schreef:

Onvoorbereid aan pups beginnen vind ik dan weer niet zo slim en dat doet TS naar mijn idee wel....

Dus dat is je probleem dat je denkt dat ik onvoorbereid aan pups begin?
Ik dacht dat je ook op dat papier zat te haaien?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:22

Waar dan?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:25

Diablo schreef:
Waar dan?

Ja sorry het ging op een gegeven moment zo over dat papier..
Het feit voorbereiding, ik kan genoeg van familie kant krijgen voor wat ik nodig heb maar pas als Sacha echt dragend is ga ik naar me tante om het 1 en ander op te halen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:26

Diablo schreef:

Tjah, das inmiddels wel duidelijk...

Hoe kun je dat nu weten vanachter je schermpje? Dat TS zich afvraagt of een hond vast moet zitten om te kunnen bevruchten wil toch niet zeggen dat ze er niks vanaf weet?

Ze geeft aan dat de honden papieren hebben, dat de pups die ook krijgen, dat ze getest zijn op erfelijke ziekte's en dat ze al kandidaten voor de pups heeft en ze niet zomaar meegeeft aan iedereen. Ze heeft deze honden al jaren en begreep dat ze hiervoor ook al Husky's heeft gehad dus zal ze ook weten dat het niet de makkelijkste zijn.
Geloof dat deze honden en pups het bijna niet beter hadden kunnen treffen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:27

suusiejj schreef:
Het feit voorbereiding, ik kan genoeg van familie kant krijgen voor wat ik nodig heb maar pas als Sacha echt dragend is ga ik naar me tante om het 1 en ander op te halen

Ik denk dat het de mensen in dit topic erom gaat dat je info allemaal moet hebben vóórdat er uberhaupt gedekt wordt en dat je niet zeker bent over de dekking. Dat wekt geen vertrouwen bij de mensen die zo fel reageren.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:30

anneliesdj schreef:
Diablo schreef:

Tjah, das inmiddels wel duidelijk...

Hoe kun je dat nu weten vanachter je schermpje? Dat TS zich afvraagt of een hond vast moet zitten om te kunnen bevruchten wil toch niet zeggen dat ze er niks vanaf weet?

Ze geeft aan dat de honden papieren hebben, dat de pups die ook krijgen, dat ze getest zijn op erfelijke ziekte's en dat ze al kandidaten voor de pups heeft en ze niet zomaar meegeeft aan iedereen. Ze heeft deze honden al jaren en begreep dat ze hiervoor ook al Husky's heeft gehad dus zal ze ook weten dat het niet de makkelijkste zijn.
Geloof dat deze honden en pups het bijna niet beter hadden kunnen treffen.

ben jij haar zaakwaarnemer ofzo? laat haar zelf antwoord geven op vragen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:34

Dat heeft ze al tig keer gedaan, haal die stront uit je ogen dan zie je dat ik enkel herhaal wat zij al 10x gezegd heeft!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:35

anneliesdj schreef:
Dat heeft ze al tig keer gedaan, haal die stront uit je ogen dan zie je dat ik enkel herhaal wat zij al 10x gezegd heeft!

zo zo, ga je lekker?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:36

Na overleg hebben we besloten het topic gesloten te houden, omdat TS haar antwoord al enige tijd geleden gekregen heeft, en het topic zelf al een paar pagina's een voorbeeld is hoe een discussie niet gevoerd hoeft te worden.

Jammer - wij hadden het ook graag anders gezien.