suusiejj schreef:anneliesdj schreef:
TS hoeft hier geen verantwoording af te leggen om een nest te mogen fokken, jij bent niet degene die bepaalt of zij een goede eigenaar is en of haar honden gezond zijn.
Jullie doen alsof jullie allemaal top-hondenbezitters zijn en precies weten waar je 't over hebt, ben benieuwd of dat nog steeds zo is als we jullie eens aan een testje onderwerpen.
Het is voor TS allang duidelijk wat jullie bedoelen en ze heeft allang aangegeven niet zomaar een beetje aan te rommelen, neem daar genoegen mee en houd erover op.
@TS; ik zou maar niet meer reageren op dit soort vragen, hebben ze ook geen * mee te maken.
Ik was ook indd van plan om niet meer te reageren , maar ik kan echt niet tegen die oordelen..
Ze zien er goed uit zijn kerngezond, in bezit van papieren van FCI.
Lopen elke dag int bos , gaan mee naar m'n paard dus ook nog beweging genoeg.
Ik vraag om 1 ding en krijg meteen van alles na me kop gesmeten.
Dingen waar ik niet om vraag en al tig keer heb uitgelegd.
"ikdoemaarwat" zeikt me af en begint te mekkeren over papieren die ik van Sachje niet zou kunnen hebben, maak ik een foto is madam nog niet tevreden..
Ik wil verder totaal buiten deze discussie blijven, maar dit is wel weer typisch Bokt, zoals er wordt gereageerd op een persoon die om 1 ding vraagt.
Het zal verstandig zijn om niet meer te antwoorden, ik snap dat je er gek van wordt maar dit is typisch Bokt, helaas.
Ik heb verder geen verstand van het fokken van honden, dus bemoei me verder ook niet met de discussie, maar als je familie (met ervaring) je ermee helpt en je je erin verdiept, wat je doet gezien je vraag e.d., denk ik dat het wel goed komt.