Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Rebecca schreef:Jullie proberen anders met zn allen érg hard iedereen ervan te overtuigen dat alle schuld bij de buuf ligt..
En aangezien ik een totaal andere mening over dit heb vind ik toch wel dat er geprobeert word mij te overtuigen dat ik totaal fout zit.
En dat zit ik niet, ik weet waar ik over praat..
x_Rebecca schreef:Ik snap dat het heel vervelend is, maar ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen, wij hebben zelf namelijk ook zo'n hond, zodra we weg gaan wordie helemaal gek, blaffen, huilen, van alles.. maarja, ik moet ook naar school, en zo af en toe moet mn moeder toch echt boodschappen doen (bij ons is het meer zo dat de hond ons kwijt is, hij is aan het dementeren) onze buren hebben er wel eens wat van gezegd, daarom proberen wij zoveel mogelijk thuis te zijn.. maarja, je kan niet altijd thuisblijven voor de hond.
Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden, want het is inderdaad vervelend, ook voor de hondIs het een wat oudere hond of niet? Anders zou dat namelijk heel goed het probleem kunnen zijn..
x_Rebecca schreef:De schuld ligt helemaal bij niemand.
Iedereen heeft recht op een leven, ook die buuf dus ook zij is niet de schuldige.
Er is niemand om aan te wijzen als schuldige, wel als probleemoplosser..
x_Rebecca schreef:Als je goed gelezen hebt, staat er dat ze eerst de hond meenam naar haar werk; de situatie is duidelijk veranderd..
Toch bestaat er zoiets als liefde.. waarschijnlijk is ze zich onwijs aan het beestje gaan hechten. Wat doe je dan; oh ik heb nieuw werk dag hond.
Je weet heel niet wat die hond voor haar betekend..
En wat ik wil?
Ik wil helemaal niks, ik vind alleen dat er hier op een verkeerde toon over de buurvrouw word gepraat zonder dat iemand ook maar háár verhaal gehoord heeft.
Makkelijk conclusies trekken als je niks van de hond of van het baasje afweet..
x_Rebecca schreef:De schuld ligt helemaal bij niemand.
Iedereen heeft recht op een leven, ook die buuf dus ook zij is niet de schuldige.
Er is niemand om aan te wijzen als schuldige, wel als probleemoplosser..
pri_lady schreef:@Rebecca
Volg dit topic vanaf het begin, zie mijn aandeel, net aan het bijlezen geweest, errug veul ineens, deze gemist, mijn excuses.
Zoals ik jouw quote lees, overlastgevende hond, buren hebben jullie hierover aangesproken, jullie hebben als oplossing, zoveel mogelijk iemand thuis voor de hond. Goed opgelost! Jullie hebben hier zelf verantwoording over genomen!
Deze buuf heeft geen enkele intentie om een oplossing te vinden, dat is eigenlijk het hele probleem zowel voor de buren als voor de hond. Het is toch te gek voor woorden dat een bemiddelaar ingeschakeld moet worden om een probleem op te lossen?
x_Rebecca schreef:En dat zij voor een oplossing moet zorgen betekend niet dat zij de schuldige is.. dat was mijn voornaamste punt..
..