Sophie_midas schreef:Fijn dat het goed met hem gaat en voortaan de chocoladeletters maar wat beter verstoppen.
Dat probeerde ik met de paareitjes ook, maar die vond hij telkens weer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sophie_midas schreef:Fijn dat het goed met hem gaat en voortaan de chocoladeletters maar wat beter verstoppen.
Klijntjuh schreef:nou, het lijkt wel wat op nederlands ...@ babel --> ja, precies, ik snap ook dat iedereen schrikt, jullie zien mijn hondje nu ook niet, dus zien hem ook niet nergens last van hebben (is dat wel goed nederlands?)
Klijntjuh schreef:tita schreef:stom stom stom om er een lachend verhaaltje van te maken
En bedankt,
mens, het is stom om alles zo somber in te zien! doe toch normaal!
Quellian schreef:Sjongejonge
tita schreef:jouw reacties zijn niet normaal je schiet enkel in de verdediging en snoert iedereen zijn mond dicht.
Als je het allemaal zo goed had geweten, had dan geen topic geopend
Vervolgens je rare verglijke JR annex hedershond.
spuit12 schreef:ben het met tita eens
Citaat:mijn ouders hadden vroeger een herder, die heeft meerdere keren een schaaltje met bonbons verorbert als "de kat van huis was" en heeft nooit ergens last van gehad.
Citaat:@ KellyG en essie_blue: een herder is wel 10 x zo zwaar als een JR he
Ingridje16 schreef:Tita: Word jij nou nooit eens moe van jezelf?
Kom je wel vaker tegen maar er is altijd wat bij jou?
Ben je zelf soms zo perfect? Of doe je zelf juist alles fout dat je door een ander of te z**ken meer zelfvertrouwen krijgt?
Ben ik eigelijk wel eens benieuwd naar, je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar vroeg het me gewoon af wat jou nou dwars zit dat je altijd zo vervelend reageert.
spuit12 schreef:ow nee lees dan goed