Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:We hadden het niet over een voorbeeld, we hadden het over dat JOUW ervaring anders is. Ga er voor het gemak maar vanuit dat je ervaring binnen je eigen regio blijftKnap rot als je elk weekend naar Zeeland moet rijden om te kijken of de boeren hun kittens wel op MP zetten ipv ze te verzuipen.
Maar goed, ik lees nu inderdaad dat je ervaring hebt met 1 boerderij, dan berust je ervaring op een enkel geval, totaal niet relevant dus.
Sowieso ik heb het over meerdere boerderijen, mijn ervaring strekt wat verder dan een enkel geval
MISTRAL94 schreef:De werkelijkheid is anders in het boerenleven.
Paulusjuh schreef:Nou nou nou, ik heb inderdaad niet gevraagd om een discussie. Liever een discussie over het wel of niet uit een asiel halen als het of men elkaar leest/begrijpt of niet;) Al snap ikwel dat jullie een meningsverschil hebben, maar het zou jammer zijn als mijn topic daardoor gesloten werd.
Overigens, ik ga nu maandag waarschijnlijk kijken. En wacht inderdaad af tot er een diertje naar MIJ toekomt. Maar...dan heb ik gevonden wat ikzoek, en dan? Hoe gaat zo dier mee met mij? Moet ik daar gelijk een reisding voor aanschaffen...of hebben jullie andere opties?
Chiqa schreef:Tip voor een kattenbak; als je een herplaatser gaat halen uit het asiel vraag dan wat ze gewent zijn met of zonder afdekking, anders kan je nog wel eens met een onzindelijke kat te maken krijgen en daar wordt je niet vrolijk van.