@TS weet je al wat je gaat doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pubelia schreef:Ellepelle wat een gave hok heb je! Ik ken zo iemand, die heeft ook 2 konijnen. En die heeft 2 binnen hokken aan elkaar zitten. (hebben dus de ruimte van 2 hokken) en mogen als ze thuis zijn vaak gewoon door de hele kamer rondhupsen. Dat zie je bij veel mensen niet vaak hoor!
Carolien007 schreef:Heb 100 meter gezien, was al wel groot, maar 120 lijkt me beter.
Ze komen ook genoeg uit het hok en in de zomer buiten in een ren.
Sheran schreef:Carolien007 schreef:Heb 100 meter gezien, was al wel groot, maar 120 lijkt me beter.
Ze komen ook genoeg uit het hok en in de zomer buiten in een ren.
100 meter? Lijkt me genoeg!
ginger18 schreef:@aline waarom probeer je het anders eventueel niet bij de konijnenopvang? Daar kun je verschillende konijnen proberen met welke jouw konijn goed op kan schieten. Mijn konijnen zijn 4 en 7 en ik heb ook al besloten dat als de oudste dood gaat dat ik er dan 1 uit de konijnenopvang haal met dezelfde leeftijd als het konijn wat ik al heb. Nog een tip voor het koppelen. Weet niet 100% zeker of het klopt, maar je schijnt ze het beste te kunen koppelen door het vrouwtje bij het mannetje te zetten en niet andersom. Oja en ik heb ook op het moment dat er een 2e konijn bijkwam een nieuw hok gekocht zodat het voor allebei een nieuwe omgeving was.
@ts super dat je toch voor 2 konijntjes hebt gekozen. Het zijn echt hele leuke.
Carolien007 schreef:Wij zijn er ook uit dat we twee konijnen nemen, vind het zielig om er een te nemen. Maar nu een hok, we nemen twee kleine konijnen, dwerjes. Welk maat hok zouden jullie nemen? Heb 100 meter gezien, was al wel groot, maar 120 lijkt me beter. Ze komen ook genoeg uit het hok en in de zomer buiten in een ren.