Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Sorry, dan ben jij net zo erg als de TS.
Heb er geen woorden voor !
Als jij straks 80 bent, en je krijgt een tumor, hoeft ook niemand jou te behandelen zeker ?
Want je bent toch oud en kan ook binnen de korste keren het loodje leggen.
Of dan ineens wel ? Heeft het dan ineens wel nut om je te behandelen?
Sheran schreef:Al ga je naar de DA... wat denk je dat hij doet. Opereren zal hij het beestje echt niet. Hij zal het ook op z'n beloop laten, het risico is veel te groot, en daardoor heb je je hamster weer een hoop stress bezorgd door hem mee te nemen naar de DA. De DA zal hooguit wat pijnstilling geven (wat ik ook niet denk ivm de grootte van het diertje). Of laten inslapen.
Wilawander schreef:Dus hamsterwaardig is een dier maar laten lijden? Zeer apart. Ik heb altijd geleerd dat je ELK huisdier goed behandeld. Zo heb ik zo'n 30 stuks grasparkieten. Als er daar één van ziek is wordt, wordt deze behandeld ook al heb ik voor 5 euro een nieuwe. Is het niet te behandelen dan wordt de parkiet ingeslapen. Lijden hoeft in mijn ogen geen enkel dier. Mensen die dat wel vinden zijn geen dier waardig in mijn ogen. Sorry dat ik het zeg. Heb medelijden met jullie dieren.Hebben jullie geen schuldgevoel tegenover zo'n hamster? Zou ik wel hebben als ik niet alles hadt gedaan wat in mijn macht stond.
Waarom zou het topic op slot moeten? Vindt dat dit best eens gezegt mag worden.
Quellian schreef:Who can't afford the vet, can't afford the pet.
Sheran schreef:Volgens mij heeft TS ook niet gezegd dat ze er geen geld voor heeft, maar dat ze het geld er nu niet voor OVER heeft. En dat is iets heel anders
IndianLady schreef:Quellian schreef:Who can't afford the vet, can't afford the pet.
Sorry, maar ik kan niet ineens 1000 euro aan de DA geven in geval van ziekte van mn paard. Dat doe ik wel in termijnen.