Kat wordt weggejaagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Re: Kat wordt weggejaagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:04

Haflingertje als jouw paad bij mij in de woonwijk waar kinderen spelen, of op de stoep poept vind ik het niet meer dan normaal dat je dat opruimt.
Trouwens een kat kan met 3 poten leven hoor

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:05

2aaaat een auto is ook maar blik............ voor dat stukkie blik moet ik hard werken...............

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:07

KiWiKo schreef:
2aaaat een auto is ook maar blik............ voor dat stukkie blik moet ik hard werken...............

dacht je ik niet dan? Mij komt het ook niet aanwaaien helaas...

Maar een kat de nek omdraaien omdat ie op een auto zit????????
Vind alleen dat sommige wel erg makkelijk denken over een levend wezen..

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:07

KiWiKo schreef:

Wij ook en de waarde vermindering of iedere keer je eigen risico uit eigen zak betalen moet ik ook voor sappelen, dankzij andermans kat

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:08

Wij wonen in een kattendorp. Overal zie je hier katten, en iedereen laat ze buiten. Wijzelf ook.

Wij bezitten geen auto, maar in de tijd dat mijn vriend wel een auto had, deden we nooit spastisch over katten.
Ik heb trouwens op de auto van mijn ouders ook nooit krasjes ofzo van katten gezien, wel zandpootjes.
Volgens mij word het probleem toch wat overtrokken, ik zou wel eens zo'n ''kattenbeschadiging'' willen zien....

Maar goed, om antwoord te geven op de vraag; nee, ik jaag katten niet weg als ze op mijn auto zouden liggen, aangenomen dat ik een auto zou hebben.
Ook mogen ze hier in de voortuin doen wat ze willen, incluus hun behoefte.
De achtertuin word ook regelmatig als kattentoilet gebruikt, ik vind het allemaal geen ramp.

WEL jaag ik vreemde katten weg als ze ons kattenluik door gaan; ze gaan naar binnen, vreten het voer op en pissen dan als dank de boel onder. DAT wil ik dus NIET hebben.
Ik jaag de buurtkatten ook de tuin uit als de honden naar buiten gaan, maar dat is meer voor de katten zelf. Opgejaagd worden door twee enthousiaste stuiterballen is niet zo leuk voor poezels.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:09

Wij hadden ook een paar katten in de straat toen ik nog in nederland woonde. Er zat heel vaak een kat bij de vijfer en mijn vader was heel zuinig op zijn vijfer en vissen en gooide ook zodra hij het zag een slipper of iets dergelijks richting de kat. Meestal niet raak, want dan was de kat em al wel gesmeerd. Ook had mijn vader elke ochtend de zelfde spoor van kattenvoetjes over zijn auto lopen. Die kat maakte elke ochtend zijn dagelijkse wandeling en die liep dan toevallig ook over mijn vaders auto heen. Dat vond hij niet zo leuk.. Hij is zowiezo geen kattenvriend. Het grappige is dat we nu wel een kat hebben voor in de stal om de muizen op te eten:P Maar die mag niet in huis.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:22

haflingertje schreef:
Een kat de nek omdraaien omdat hij op je auto zit?
Een auto is ook maar blik...

Wel een blik van meer dan 30.000 euro, en nee ondanks dat we zelf een kat hebben, zijn we niet blij als er een kat op ligt, wbt het de nek omdraaien, ik zei bijwijze van, doen zou ik het nooit, zelfs een kat een schop verkopen doe ik niet, maar bij onze auto wil ik ze gewoon niet hebben.