Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:Volgende keer als je iets wil kopen bel je mij![]()
en dan praat ik het wel uit je hoofd
lonneke schreef:mensen, het is goed zo. ik heb mijn lesje wel geleerd en ik ben blij dat jullie ook jullie mening hebben gegeven. daar heb ik echt wel van geleerd. als iedereen steeds maar ja en ame zegt leer ik er niets van. nu heb ik weer keihard op mijn sodemieter gehad en zie ik in hoe fout ik weer ben geweest. dus ik kan jullie kritiek alleen maar zien als opbeurend. allemaal bedankt voor jullie eerlijke mening.
Chiqa schreef:lonneke schreef:mensen, het is goed zo. ik heb mijn lesje wel geleerd en ik ben blij dat jullie ook jullie mening hebben gegeven. daar heb ik echt wel van geleerd. als iedereen steeds maar ja en ame zegt leer ik er niets van. nu heb ik weer keihard op mijn sodemieter gehad en zie ik in hoe fout ik weer ben geweest. dus ik kan jullie kritiek alleen maar zien als opbeurend. allemaal bedankt voor jullie eerlijke mening.
Volgens mij hoorde ik je dit toen ook zegen toen je je laatste veulen met veel ellende heb moeten verkopen....Laat ik hopen dat je er nu wél echt van heb geleerd.
lonneke schreef:bleeeeven maar dingen vragen.
Diablo schreef:k denk dat wel dat ze er van heeft geleerd. Tot het volgende diertje zich weer aandient............
Ragdollcat schreef:Arme poesje, maar gelukkig gaat het maar om een abces, gaat snel over als het eenmaal is opengebroken en de pus eruit gaat.