ja knap irritant als ze niet gaan eten. Als ik het zo lees heeft je konijn een wortelkies die te ver doorgroeit naar boven en vermoedelijk zorgt voor verstopping van het traankanaal. (kun je controleren door foto's te nemen). Ik heb er zelf eentje sinds een paar weken met tandprobleem. Vroeger nooit geen tandprobleem gehad met haar en plots de volle lading. Vorige week ook onder verdoving geweest om alles weer gelijk te zetten. Ze kwam mooi snel wakker en heeft verder weinig last gehad. Ze krijgt nu ook nog antibiotica en pijnstiller en ontsmettingsmiddel voor haar mondje. Ik trek beide medicijnen in hetzelfde spuiten op, scheelt alweer wat minder, en ze laat het eigelijk heel goed toe. makkelijkste is hun kopje fixeren door met je ene hand twee vingers onder de onderkaak en met je andere hand spuitje in de mondhoek en leegduwen, niet teveel aarzelen, gewoon snel en efficient werken. Qua voer, haar voer eet ze nog. Ze krijgt cuni complete van versele laga. Een van mn andere konijnen at onlangs niet zo goed. En hij krijgt geweekte cuni complete in warm water, vind ie geweldig dat papje. Hoe het met het ene konijn zla verlopen is afwachten, is nl ook meer dan enkel tanden. Ook een fractuurtje enzo. maar zolang ze eet proberen we. eet ze niet meer tja dan moeten we het allemaal nog eens bekijken. Maar euthanasie lijkt me een goeie optie in mijn geval dan. Vooral op basis van de Rx'en die genomen zijn. Heb ik weinig problemen mee, maar ik wil niet dat ze pijn blijft hebben .