Beestjesdrang! Wat is een geschikt beestje voor mij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Re: Beestjesdrang! Wat is een geschikt beestje voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:42

hahaha een dwerghamstertje.
Veel plezier ermee! Is hij al een beetje tam? ( denk nog niet echt heel tam ivm met dierenwinkel? )

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 10:53

Een rusje. Leuk.
De manier waarop je hem/haar gekozen hebt vind ik wat minder, maar verder wel een goede keuze.

Veel plezier ermee, ze zijn erg makkkelijk, al ga je ze na een week wel ruiken hoor.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 14:06

assie schreef:
Een rusje. Leuk.
De manier waarop je hem/haar gekozen hebt vind ik wat minder, maar verder wel een goede keuze.

Veel plezier ermee, ze zijn erg makkkelijk, al ga je ze na een week wel ruiken hoor.

Hoe bedoel je, de manier waarop? Bedoel je mijn zoekprocedure of dat ze uit een dierenwinkel is? Ik heb hem uit een dierenwinkel die is aangesloten bij www.stichtingdierbaar.nl, en ik had gelezen dat je ze daar wel goed vandaan kunt halen.

Ze is ook al best tam. Als je je hand in de kooi doet, loopt ze op je hand Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:02

Een rusje, erg leuk om te zien maar erg knuffelig zijn ze niet, zou niet mijn keuze geweest zijn maar toch veel plezier ermee!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 22:16

Mijn rusje is ook erg 'tam', in die zin dat ie mijn hand op rent, maar knuffelig is ie niet.

En over je keuze; mensen proberen uit te leggen waarom een dierenwinkel slecht is, daar ben je het mee eens, om vervolgens wel doodleuk een hamster uit een dierenwinkel te vissen.
Dat vind ik nog niet eens het vervelende hoor, dit zinnetje:
Citaat:
maar ik moet wel een beestje hebben uitgezocht voor morgen.
schiet bij mij gewoon in het verkeerde keelgat. Waarom moet dat beestje er vóór morgen zijn? Ik heb weeeeeeken gepiekerd en nagedacht voor ik tot de beslissing kwam dat ik een hamster wilde en dan wel een russische dwerghamster. Met veel lijstjes en voors en tegens. Door jouw zinnetje geef je mij het idee dat je NU een huisdier wil en ik hou niet zo van impulsaankopen bij dieren Knipoog .
Maar nogmaals, veel plezier ermee.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 22:43

Oh Assie, dan had je me toch verkeerd begrepen Lachen
Ik geef toe dat het zinnetje wat ongelukkig uitgedrukt is, zo bedoelde ik het in elk geval niet. Als ik een dier neem, weet ik heel zeker dat dat echt het dier is dat ik wil en dat hij het goed heeft.

En over die dierenwinkel: ik heb overal gelezen dat de stichting dierbaar-dierenwinkels wel verantwoorde keuzes zijn. Ook gelezen op www.dierbaar.nl . Dat daar geen zieke, ingeteelde dieren verkocht worden Lachen

Mensen met andere meningen mogen ze laten horen - ik heb iig te goeder trouw gehandeld Tong uitsteken. Ik dacht echt dat in dit geval, door dat 'keurmerk', de dierenwinkel wel vertrouwd was om te kopen. Bovendien had ik er eerder ook al 3 geweldige dieren weg Lachen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:42

Gelukkig maar dat je er goed over na hebt gedacht dan Lachen .
Bedankt voor je uitleg en nogmaals veel plezier ermee.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 18:52

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 01:45

Mijn Hanniballetje is echt zooooo leuk Lovers

Je kan er echt naar blijven kijken *LOL* Ze is al heel erg tam. Ik haal haar vaak uit haar kooitje en dan mag ze over me heen lopen (jaja, ik laat over me heen lopen Clown) en op tafel, op de grond... het is dan heel leuk om haar bezig te zien. En ze is gek op zonnebloempitten. Ze gooit haar hele bakje overhoop om de laatste te vinden Haha!. Helaas moet ze de rest ook opeten voor ze weer nieuwe krijgt Ach gut
Ze kan wel een hoop herrie maken 's nachts in haar molentje, maar als het te erg wordt gaat het molentje er even uit Bloos

Ik ben helemaal happy met mijn beestje! Haha!

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:25

Leuk joh! Lachen Geweldige naam ook. Huilen van het lachen
Tipje; koop een Karlie Wonderland radje, die maken geen irritant geluid. Ben dr helemaal fan van. Pling
Afbeelding