Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:@Marcella ik ook (zegt diegene met 1 sorrel en 2 wildkleurtjes). Ik hoop ook heel hard dat Lasse en Elani me een sorrel poesje gunnen.
@LuciLusitano zo leuk! Ik wist helemaal niet dat jij een paard had?
LuciLusitano schreef:xoranlover schreef:@Marcella ik ook (zegt diegene met 1 sorrel en 2 wildkleurtjes). Ik hoop ook heel hard dat Lasse en Elani me een sorrel poesje gunnen.
@LuciLusitano zo leuk! Ik wist helemaal niet dat jij een paard had?
Ja, afgelopen Januari mijn NRPS ruin in moeten laten slapen op 25 jarige leeftijd. Nu een Spaanse jaarling weer!
Ik wist ook niet dat jij een paard had haha
caro29 schreef:Mijn langhaar kater verhaard ook vreselijk. Heeft ook totaal andere structuur dan zijn zusje. Zit er aan te denken om hem naar een trimmer te brengen maar ik denk dat hij de boel bij elkaar gaat krijsen. Deed hij bij de dierenarts ook![]()
Ik word een beetje gek van de gesteriliseerde dame. De wond ziet er top uit maar ze loopt non stop te miauwen. Net als wanneer zij kittens heeft en die roept. Vannacht lag zij een hele tijd te krabben in de krabton. Toch wat van slag
caro29 schreef:Ik heb nog steeds geen rijstzetmeel gevonden. Wel rijstmeel maar dat is dus wat anders