@Jeanine ahhh ondeugend bekkie

Wij hebben vandaag onze gewonnen dierendag giveaway van Dogleash binnengekregen, ben er echt verliefd op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Supertof Nicky! Ben benieuwd naar de resultaten![]()
@Jeanine ahhh ondeugend bekkiemooie paddenstoelen!
Wij hebben vandaag onze gewonnen dierendag giveaway van Dogleash binnengekregen, ben er echt verliefd op![]()
[ [url=m/HVbnsj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nt9T0A.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:JesdaJinn (je moet binnenkort je naam aanpassen haha!), hooperen jullie nu nog buiten of inmiddels binnen? Want ik kan me voorstellen dat dat nog een dingetje is met warm houden van de spieren. Gisteren zeker met die wind.
x_Jeanine_x schreef:Ik heb een Biothane lijn, de smalste maat, 10 meter lijn en een lus op het einde, zodat als wij gaan suppen Yoshi aan een hondenhaak/draai haring kunnen leggen.
Alleen zoek ik iets anders om vast te kunnen maken aan de halsband met al dat zand is het vaak niet los te krijgenDeze zomer zijn we soms met 3 halsbanden weg gegaan, 1 aan de lange lijn, 1 aan de su set en de andere in de fietsmand
![]()
Daaiharing:
https://www.partytentplaza.nl/easy-up-a ... fnEALw_wcB
Nicky91 schreef:x_Jeanine_x schreef:Ik heb een Biothane lijn, de smalste maat, 10 meter lijn en een lus op het einde, zodat als wij gaan suppen Yoshi aan een hondenhaak/draai haring kunnen leggen.
Alleen zoek ik iets anders om vast te kunnen maken aan de halsband met al dat zand is het vaak niet los te krijgenDeze zomer zijn we soms met 3 halsbanden weg gegaan, 1 aan de lange lijn, 1 aan de su set en de andere in de fietsmand
![]()
Daaiharing:
https://www.partytentplaza.nl/easy-up-a ... fnEALw_wcB
Ooh okee, ja ik heb een gewone grond pin, die zijn steviger en soms zo goed dat je ze er met moeite weer uitkrijgt![]()
Ik was meer op zoek als gewone wandel lijn, en juist niet de dunste ivm het glijden door je handen als ze een keer trekt. Nu komt dat bijna nooit voor, maar goed we staan pas aan t begin van de pubertijd.
KimD schreef:Draaiharingen, wie gebruikt die frustrerende dingen nog.![]()
Ik gebruik voor jachtlijnen en riemen hoofdzakelijk de 19mm. Als ik er daar vijf van bij heb is dat breed genoeg om comfortabel te zijn. Maar aan bijvoorbeeld een tuig of voor een langere verstelbare riem zou ik eerder de 25mm pakken.
Als halsband gebruik ik zelfs de 38mm. Alleen de adapters van de Biothane riemen nie, die zijn 19 of 25mm.
cursebreaker schreef:*springt even snel in op de lijnen*
Ik heb onlangs van Kim een lijn gekregen en vind het zo'n fijn ding (naast dat ie ook nog echt mooi is)! Had ik het toevallig gister tegen Kim nog over haha. Ligt lekker in de hand, slipt ook niet, is stevig (Arya hangt nog wel eens in de lijn bv en dat kan ie prima hebben) en duurzaam. Ook met slecht/regenachtig weer merk je er niks aan en maak je 'm erna weer makkelijk schoon. Lekker lichtgewicht ook dus in de losloop gebieden ook fijn meenemen (en ik neem 'm tegenwoordig ook standaard mee voor de niet losloop wandelingen bv. Nooit gedacht dat ik de leren politielijn aan de wilgen zou hangen, maar merk toch dat ik die nu erg zwaar/log vind dan tov de biothane. Gebruik 'm nog wel, maar de biothane is de nieuwe standaard geworden hier). Hier gaan er dus hopelijk nog wel wat bij komen in de toekomst, want er zijn zulke toffe kleurtjes te krijgen ook. De halsbanden icm de paracord, die Kim maakt, vind ik ook echt super tof
![]()
[ [url=m/2DQ6wp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MRBVlN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nicky91 schreef:cursebreaker schreef:*springt even snel in op de lijnen*
Ik heb onlangs van Kim een lijn gekregen en vind het zo'n fijn ding (naast dat ie ook nog echt mooi is)! Had ik het toevallig gister tegen Kim nog over haha. Ligt lekker in de hand, slipt ook niet, is stevig (Arya hangt nog wel eens in de lijn bv en dat kan ie prima hebben) en duurzaam. Ook met slecht/regenachtig weer merk je er niks aan en maak je 'm erna weer makkelijk schoon. Lekker lichtgewicht ook dus in de losloop gebieden ook fijn meenemen (en ik neem 'm tegenwoordig ook standaard mee voor de niet losloop wandelingen bv. Nooit gedacht dat ik de leren politielijn aan de wilgen zou hangen, maar merk toch dat ik die nu erg zwaar/log vind dan tov de biothane. Gebruik 'm nog wel, maar de biothane is de nieuwe standaard geworden hier). Hier gaan er dus hopelijk nog wel wat bij komen in de toekomst, want er zijn zulke toffe kleurtjes te krijgen ook. De halsbanden icm de paracord, die Kim maakt, vind ik ook echt super tof
![]()
[ [url=m/2DQ6wp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MRBVlN.jpg]Afbeelding[/url] ]
En welke breedte heb jij gekregen?