Bellatrix schreef:Die lijkt op de vader van mijn nieuwe kittens! Dat kan kloppen, Figaro is ook een (seal bicolour) ragdoll
Wat een leuke en mooie fotos komen er weer voorbij! Ik gooi er deze week ook een kattenfoto inWeek 31: Milo zijn favoriete slaapplek, niet zijn stoel met kleedjes of zijn nieuwe mand, nee de aanhanger met strotouwtjes
Wat een heerlijke foto's weer van allemaal knappe beestjes! Spannend en wat een leuk vooruitzicht, Bellatrix! Die strotouwtjes kat, alsof hij zegt 'Afblijven!' Week 31Echte liefde En gewoon een hele blije Pluis!
Komen weer leuke foto's voorbij!Wat leuk Bellatrix, ook weer jong spul in huis.Week 32 van deze 2 herenRelaxed zooitje ongeregeld....
Knappe Snow, ze kijkt altijd zo blij! En wat een leuke en lieve foto's komen er voorbij Voor deze week een Knutje:
Week 32Ik wilde deze kinderwagen gebruiken om foto's mee te maken. Maar ik denk dat ik die niet meer terug krijg... Nishi vind dit de perfecte slaapplaats.
Week 31Bijna weer vergeten! Gisteren model gestaan voor een fotograaf om te oefenen. Snel ook een foto met mn telefoon gemaakt omdat ze het zo goed deed