Jonas met zijn nieuwe tuig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

merrieveulen schreef:@ Opisop, leuke honden! Krijg het idee dat de bovenste een stuk groter is dan hij lijkt? vanaf de foto krijg ik de indruk dat het maar een klein hondje is nl, maar vermoed dat het formaat herder is ongeveer?

- niet zo vol) en ik krijg met uitlaten regelmatig commentaar dat ie zo dun is. Ik trek me er niets van aan, hij is prima op gewicht (in tegenstelling tot wat hier de norm is helaas) maar vind het altijd zo dom van hondeneigenaren als ze van die domme conclusies trekken?!
 - niet zo vol) en ik krijg met uitlaten regelmatig commentaar dat ie zo dun is. Ik trek me er niets van aan, hij is prima op gewicht (in tegenstelling tot wat hier de norm is helaas) maar vind het altijd zo dom van hondeneigenaren als ze van die domme conclusies trekken?!                                                         
 . En zijn naam wil ik.
. En zijn naam wil ik.

en als jonge hond was hij ook echt mager
  en als jonge hond was hij ook echt mager

die is toch niet echt? Die kan toch niet meer lopen dan.. arm ding!
 die is toch niet echt? Die kan toch niet meer lopen dan.. arm ding! 
  Fiets je daar met zo'n niet-willende, zielig kijkende dunne hond met littekens, ik vraag me toch af wat ze daar van me denken haha
 Fiets je daar met zo'n niet-willende, zielig kijkende dunne hond met littekens, ik vraag me toch af wat ze daar van me denken haha