xRomana schreef:ivy_power89 schreef:brokken worden door de keuringsdienst van waarde goed gekeurd als zijnde dat het bij wijze van gegeten kan worden door mensen.
Dus jij denkt echt dat die brokken gekeurd worden door de keuringsdienst van waren? Zal je uit de droom helpen of stap nu onmiddelijk van mijn vertrouwen in die instantie af
Keuren zijn het vleesmeel oftewel het voeren van tumoren en gezwellen goed?
Keuren zij de platnaardige olieen oftewel pesticiden, vervuilde motorolie frituurvet in de brok goed?
Keuren zij echt de bijproducten ook goed? Bijproducten zijn mest-, voeder-, of hooiresten uit de stallen van veebedrijven (kippenstront en het afval uit legbatterijen, Bloed, huid, haar, pluimen, bekken, hoeven. echt waar joh?
Ik kan dit met alle goede wil echt niet geloven
tsja, ik vind deze opmerking behoorlijk overdreven.
alle brokken over 1 kam scheren gaat mij echt te ver.
ik kan ook genoeg slechte producten opnoemen van vleesvoer, heeft vorig jaar nog diverse puppies van een bevriende fokker, het leven gekost omdat er het eea niet aan klopte (dit is onderzocht en oorzaak gevonden, ik ga het product hier niet noemen, maar heeft 6 puppen het leven gekost!)
ik ben groot voorstander van vers voeren, maar ben ook een groot voorstander van mensen in hun waarde laten en niet te kort door de bocht te gaan denken door meteen alle brokken over 1 kam te scheren.
er zijn genoeg slechte brokken te vinden, er zijn ook echt goede producten zonder chemische antioxidanten en voeders waar honden het prima op kunnen doen.
De reactie van sommige mensen geeft mij het idee dat je zo ongeveer gestoord bent als je brokken aan je hond geeft, bizar!!