JPTinkers schreef:ik ben ook van mening dat hier geen enkel persoon meer durft te komen die wel eens naar dolfinarium gaat
alleen omdat jullie allemaal zo anti zijn
ok ik denk ook dat er voor morgan kasn was geweest haar familie terug te vinden als ze in een pen was gekomen
maja t is niet anders
en owja ik val wel onder de mensen die bij haar is gaan kijken in het dolfinarium
en ook ik heb ze in t wild gezien hoor
maar ben echt niet in staat elk jaar naar canada ofzo op vakantie te gaan
En dat snap ik nu niet.
Als je volledig achter je keuze staat dat je naar een dolfinarium gaat, waarom zou je hier dan niet meer durven komen? Dan zal een anders mening toch je reet roesten?
Of is men zich er toch wel van bewust dat het niet helemaal zo fijn is voor die dieren, maar wil men het niet zien en wordt men er hier op gewezen. Ik zou anders niet weten als je overtuigd bent van je ding, dat je hier dan niet meer durft te komen.
Ik heb al enkele malen gevraagd of degenen die pro dolfinaria zijn of denken 'tja het is niet anders' om een paar dingen te noemen waarom het zo leuk is voor orka's en dolfijnen in een dolfinarium, wat een pluspunt is voor ze, graag wel met feiten onderbouwd. Maar niemand komt er mee, waarom niet?
Verder rechtvaardigt het imo niet dat men orka's in dolfinaria houdt, omdat publiek geen geld heeft voor een bezichtiging in het wild.
Ik zie liever geen orca dan een in het dolfinarium, dan kijk ik wel een docu op tv, veel educatiever. Gudrun heb ik gezien idd.