Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:Inderdaad een Ytuig en ik denk dat zoieso dat als hier meer gewicht in zit er geen fijne gewichtverdeling kan zijn vooral als ik zie hoe de gespen bevestigt zijn.
Zelf zou ik kijken voor een andere en eerst wachten tot hij dan is uitgegroeid of naar een goed aanpasbare
Leslie mocht vandaag weer even langs de dierenarts
Ze heeft sinds haar sterilisatie 4 november op en af diarree dus haar darmen hebben een klap gehad.
Nu pillen gehad en ook nog van de laatse 3 dagen haar ontlasting laten onderzoeken dus weer een klap geld kwijt.
nu hopen dat de medicatie komende week hun werk doen!
Ook is het bultje wat is weggehaald groter teurggegroeid maar dit kan ook komen door pusvorming of een cyste dus moet wachten of hij zelf openknapt en anders volgende week terugkomen
Nala schreef:[ [url=m/DwNbZv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/euuco5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f3nMXW.jpg]Afbeelding[/url] ]
De rugzak is er! En hij is zo gaaf! We hebben m bewust nog een beetje op de groei gekocht maar het past nu ook al.
Eowyn3003 schreef:Die doos wordt hier ook nog een probleem, alles wat ik binnenkrijg aan dozen is of te groot, of te klein...![]()
Verder wel heel blij met het pakket dat ik heb samengesteld, nu me nog buigen over de hints and we're good to go!![]()
Sia is overigens vrijdag geopereerd (PDA - genetische hartafwijking), alles is gelukkig goed verlopen! Nu nog 1 week platte rust, en dan nog 3 weken kalm aan. Na die maand mag ze opzich weer alles, ook canicross en agility gelukkig!
Eowyn3003 schreef:Die doos wordt hier ook nog een probleem, alles wat ik binnenkrijg aan dozen is of te groot, of te klein...![]()
Verder wel heel blij met het pakket dat ik heb samengesteld, nu me nog buigen over de hints and we're good to go!![]()
Sia is overigens vrijdag geopereerd (PDA - genetische hartafwijking), alles is gelukkig goed verlopen! Nu nog 1 week platte rust, en dan nog 3 weken kalm aan. Na die maand mag ze opzich weer alles, ook canicross en agility gelukkig!