. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
ook van een bokster.
iemand een idee wat het is?
bolletjes mos en schuilgrot zijn al besteld! Als die er zijn dan gaan wij de garnalen regelen

PinkHorse schreef:heb hier een foto niet heel goed alleen bovenkant ( telefoon gemaakt )
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=4GCY8NIZ
. Heb je de mogelijkheid een betere foto te maken?Nachtlampje schreef:Aargh! Wat is dít nu opeens weer?
Ik had eerst een dode gup, nu mijn gourami's die rare plekjes hebben, lijkt op bijtwondjes oid? De mannelijke begint te genezen, het vrouwtje heeft t alleen op haar bovenlip en dat wordt erger.
Nu gaat net het licht aan, en zie ik in de rechterhoek allemaal raar wit spul..
ALLEEN in de rechteronderhoek, t lijkt op stof ofzo!?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ze planten voort als konijnen haha. Ik heb helaas wel problemen met algen in mijn aquarium, iemand tips tegen algen (ik heb wel eens dat spul van de dierenwinkel geprobeerd maaar dat helpt allemaal niet, een krabber voor de ruiten gebruik ik wel (effectief!) maar dat lost het probleem niet op. Ben benieuwd:) Nachtlampje schreef:Aargh! Wat is dít nu opeens weer?
Ik had eerst een dode gup, nu mijn gourami's die rare plekjes hebben, lijkt op bijtwondjes oid? De mannelijke begint te genezen, het vrouwtje heeft t alleen op haar bovenlip en dat wordt erger.
Nu gaat net het licht aan, en zie ik in de rechterhoek allemaal raar wit spul..
ALLEEN in de rechteronderhoek, t lijkt op stof ofzo!?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dimphyl schreef:over algen gesproken!
ik heb opeens een soort zwarte alg, het lijkt wel haar, het zit op mijn planten en op mijn kasteeltje..
Heb het al helemaal geschrobt, maar het groeit gewoon weer terug..
Iemand een idee wat het kan zijn / wat er tegen te doen is?
). Ik heb het ook; als het eenmaal op het blad zit, zit het erin verankerd... Dus schrobben helpt niet. Ik knip bladeren weg en helaas moet ook planten vervangen. Kan komen door te weinig voeding voor de planten.