Hihihi dat deed assad ook wel eens stiekem bij het pakwerk ging hij de begeleiders ook bewaken, Tja daar leerde ze wel van niet te veel mensen bij hem op t veld als hij bezig is. Hij is nogal ahum fanatiek.
Ja daarom zei ik het ook juist dat niet weten maakt een gehoorzame hond
Ik heb sowieso vanmiddag al wat gedaan, speuren met beide met assad gefietst en met Tika bij de paarden bezig geweest dat deed ze heel braaf ze luisterd goed
Net terug van een leuke training. Kistje revieren gaat steeds beter. Ze rent er nu zelf al naartoe en begint uit zichzelf al te blaffen. Helemaal trots dus.
Hier een filmpje van de BHN training van afgelopen zaterdag:
Hoe ging het Seven?!
Wilawander
Geplaatst: 30-10-13 22:17
Wat gaat het hard hier. Leuk om allemaal te lezen.
Hier aankomende zondag examen. Twee honden IPO1. Ayah de halfzus van Baris van Bertina en Draco DH net 2 jaar uit werklijnen. Helaas 2 weken geen pakwerk kunnen oefenen daar onze jonge hond de pakwerker uitgeschakeld had Vanavond voor het eerst weer pakwerk en was zeer tevreden. Alles ging eigenlijk heel goed vandaag. Enige wat punten gaat kosten is Draco die niet recht aan de voet springt. Heb veel alleen getraind en schijnbaar steeds een hulp erbij gegeven met bovenlichaam en als ik die weglaat dan springt hij niet recht aan de voet. Kijken of ik dat nog voor elkaar krijg voor zondag
Wij hebben gisteren zonder clicker getraind. Ging een stuk beter. Had goede focus en dringt niet zo erg meer. Dus hopelijk zaterdag ook zo
Seven
Geplaatst: 31-10-13 11:43
Super Bertina Soms wil iets anders doen echt werken
Ik ben druk bezig tika gek op speeltjes te maken een bal is nog niet haar ding dus vandaag een nieuw probeersel maar ik zelf niet zo van ben maar als het begin er maar is: piep rubber botje
Seven
Geplaatst: 31-10-13 12:46
Nou dat was een succes, ze apporteerde zelfs braaf trots baasje hier.
Filmpje is aan het uploaden
Stel je er niet te veel van voor haar eerste apport ooit maar toch heel trots
Ik had net ook wat zeg, ik heb 2 paarden en wil iemand ook de kans geven met dit soort paarden te werken dus iemand die het niet kan betalen of noem maar op.
Komt dat meisje bij me gelijk al wat apart borstelen was 3 X een streek er over klaar dus ik zeg even goed borstelen want paarden zijn net weer behandeld door masseur. Daar al wat moeilijkheid, prima dus longeren.
Ik heb heel gevoelige paarden dus ze reageren op de kleinste dingen. Paard ging bij haar flink racen dus ik zeg let op dat je niet steeds drijft krijg ik toch een grote smoel dat ze niets doet en noem maar op Stond echt met open mond zelfs normaal gesprek was niet meer mogelijk. Niet passend bij mij en de paarden dus heb iemand nog nooit zo onfatsoenlijk zien doen tegen een vreemde
Leuk dat je eerste indruk op de club goed was Mar! En wat een verhaal over die verzorgster zeg... Ik heb me altijd keihard ingezet voor en met andermans paarden. Ik was blij dat ik de kans kreeg een aantal dagen in de week een "eigen paard" te hebben, zonder te hoeven betalen. De eigenaar was blij met een fanatieke bijrijdster, dus dat was een win/win situatie. Ik zou het ook niet pikken als iemand zo doet hoor!
Enne, ik zag ook nog mooie foto's in het bos, vooral die eerste vind ik mooi! Net zo'n schutkleur
Ik blijf maar trots vandaag eens een blok gegooid om te zien hoe ze die vind naar 3 sec knagen bracht ze hem naar me man zweef zowat uit mn schoenen brave pup