Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

saskiakefie schreef:@nikki: Ik ben fan van de clickerVind het ook prima als je die gebruikt bij honden, maar imo kan niet altijd alles zo lief en zacht bij honden.
Vond ook dat Martin echt teveel met mensen vergeleek in het filmpje. Honden blijven honden.
, hij is zo streng als nodig en zo zacht als mogelijk
).
Mijn man moest lachen omdat ik bijna exact had voorspeld wat MG zou gaan zeggen (hij dacht dat hij wel positief zou zijn aangezien zijn eigen methoden niet zo gek anders zijn. Nouja; ik zie die aversie voor Cesar dan maar als een uitdaging voor alle trainers om het nóg beter te doen!!! Mijn zegen hebben jullie en ik kom graag naar je demo.
. Maar lekker het dier trainen is natuurlijk veel makkelijker dan jezelf trainen op een rechte houding en niet in de emotie schieten als je bang of boos bent. Dus dat ontwikkelingsproces duurt nog wel even

Of nouja, als je het echt goed wil doen wel...!
Sowieso heel bedreigen niet, maar goed

Nikki__ schreef:@Sallandval; ik denk toch echt da je nog wat meer afleveringen moet gaan kijken
Hij gebruikt wel degelijk de stroomband én de slipketting. Daarnaast gebruikt hij ook nog eens de pennenband én een jachtlijn waarmee hij de hond half op hangt.
).
De blafband voel ik op mn warm vrij weinig van. Maar denk toch dat dat niet lekker voelt op je strot.
Het was een beetje jammer dat die priester ervoor kwam
Nikki__ schreef:Vergeet niet dat je de stroombanden in verschillende varaiaties hebt heDe blafband voel ik op mn warm vrij weinig van. Maar denk toch dat dat niet lekker voelt op je strot.
Cesar gebruikt (zoals ik begrijp van mede-bokkers) altijd de riem die de eigenaar al heeft. Dit is vaak de pennenbanf of de slipketting.
Jachtlijn die vlak achter de oren wordt geplaatst, functioneerd als ophangen zeg maar.

Nikki__ schreef:Ik vind niet dat hij schokkende uitspraken heeft gedaan tijdens die aflevering. Hij heeft zijn mening gegeven, wat imo ieder z'n goed recht is. Dat doen wij hier nu ook.
Zegt dus imo niks over zijn uitspraken.
)!!!