Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Nils ze zeggen dat dit hoort bij het 'ontgiften' als je huisdier brokken gewent is en je schakelt over op vers kunnen ze verschijnselen krijgen als diarree en huidproblemen, di tgaat weg zodra je een paar weken verder bent. Soms al wat eerder, maar houd het wel goed in de gaten sommigen kunnen niet goed tegen die overschakeling en kunnen zelfs ziek worden
Hippotha schreef:NU wilde ik overgaan op Prins brok
Chiqa schreef:Hippotha schreef:NU wilde ik overgaan op Prins brok
Waarom wil je Prins gaan voeren? Zit troep in past toch niet echt bij het idee dat je vers wilt voeren?
Naast granen zitten er ook chemische middelen in zoals BHA, BHT, en mogelijk etoxiquine ( pesticide landbouwgif, kleur en smaakstoffen, bindmiddels en veel meer rotzooi die voor menselijk consumptie niet meer geschikt zijn, en honden worden hier ziek van.
Chiqa schreef:Zo doe ik dat ook Laika, een dag van te voren dr uithalen wat ik nodig heb en doe dat in schaaltjes die ik afdek.
Hippotha schreef:Maar hoe geven jullie het zonder dat je handen en deel van de hond onde rhet bloed komen??
Onze hond neem zelfs hele grote stukken tegelijk uit zijn bak en gaat ze vervolgens op ons kleed uitgebreid op zitten eten...brr...
IK weer met een doekie erachteraan!!