Geweldige filmpjes, ze is zo actief, de behandelingen doen haar tot nu toe wel goed. In het 2e filmpje is het net een klein kind dat met de grote mensen wil meespelen. De oudjes worden ook weer actief bij jullie.
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-09 23:51
haha die 2 zijn broer en zus,en spelen heel de dag samen,die zijn echt nog heel speels,alleen willen ze niet met kimmie spelen,hoe sneu voor kleine muis...
ze heeft hier helemaal geen speelmaatje,ik had gehoopt op donnie,maar dat is een grote bromsnor....vandaar af en toe het uitstapje naar haar JR vriendje...
Hier een stille meelezer. Wat een super nieuws! Het geeft weer wat hoop. En dat verdient die kleine meid zeker, wat een schat!
ESSIE70
Geplaatst: 02-06-09 07:55
Hahaha dat laatste filmpje,ze staat er echt zo bij te kijken ik wil zo graag mee doen. Het is echt een schatje,je heb een hele goeie keus gemaakt. Heb je al contact gehad met die mensen waar ze vandaan komt? Ben wel benieuwd of Kimmmie alleen deze aandoening heeft?
Jeetje! Ik had het begin wel meegelezen en dacht dat het meteen aflopende zaak was, en nu is ze al 16weken en nog zo vol levenslust, echt geweldig! Ik hoop voor je dat ze nog lang bij je zal zijn en mooi zo op blijft knappen
nu heeft kimmie geen schrompelnieren,maar wel nieren die slecht werken...
ik weet niet of ze willen dat ik een supplement ga voeren,omdat dat wel verdere bloedonderzoeken kan beinvloeden,maar goed,dat overleg ik morgen wel
en ja,kimmie is gewoon zo'n lief lekker wijffie
ben zo gek op dat kleine hondje...
Nickytje
Geplaatst: 03-06-09 11:54
Ik duim ook weer mee voor het bloedonderzoek en hoop natuurlijk op een wonder. Hoe dan ook is deze kleine uk op zich al een wondertje! Geniet van haar, maar ik ben er zeker van dat je dat al met volle teugen doet!
Ik vind het zooo'n schatje he! Ik hoop echt dat de nierwaarde nog meer gedaalt is! Zie steeds in het topic om te zien of er al meer nieuws is! Mooi dat ze nog zo vol levenslust is
Goh, ik was al snel gestopt met dit topic te lezen omdat ik het zo'n triest verhaal vond, maar toen ik het topic steeds weer zag terugkomen in de laatste berichten werd ik toch nieuwsgierig. Als ik zo de laatste berichtjes lees wordt kimmie nu toch verder behandeld en is er toch nog hoop op een toekomst. Fijn voor je, Kimmie261.
DyMarvel
Geplaatst: 03-06-09 12:33
wat fijn voor je super om te lezen
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-09 12:35
nou karolien,niet te positief hoor....
het kan nog echt heel slecht aflopen,we zijn er nog lang niet...
de bloedwaardes van 300 zijn nog torenhoog,maar wel lager als dat ze geweest zijn,wij zelf houden nog steeds zeer veel rekening met dat het opeens veel slechter kan gaan...
alleen hebben we nu al ruim 2 extra weekjes gepikt...die neemt niemand ons meer af...
Frenka
Geplaatst: 03-06-09 12:38
Die kusjes video! De grote hond ondergaat alles lijdzaam Wat een moppie is t toch. Hopelijk is het bloedonderzoek vandaag een beetje positief!
Karolien_
Geplaatst: 03-06-09 12:40
Dat is dan weer meegenomen. Ik denk dat ik het niet hoef te zeggen, maar geniet van elk moment. Ik weet hoe sommige honden je hart kunnen stelen en elke minuut die je met ze door mag brengen is goud waard. Ik krijg soms tranen in mijn ogen van geluk als ik naar mijn honden kijk en die zijn gelukkig kerngezond.
In ieder geval veel succes met de verdere behandeling.
Missy_
Geplaatst: 03-06-09 12:45
Zo he.. Ik heb het hele topic gelezen.. Dan wel globaal, en voor het grootste deel alleen de posts van kimmie.. Maar wat een bewondering heb ik voor jou! Echt heel veel En net als alle anderen hier duim ik natuurlijk mee voor jou en kimmie
Edit: Die kusjes zijn echt ook heeel lief Doet ze dat ook bij jou, of alleen bij die andere honden? Echt heel schattig