Show je katten deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:04

Aah dat is altijd wel leuk!
Mijn man is nu tegenwoordig in de nacht het kussen als ie op zn rug slaapt :') . Mevrouw ligt dan heerlijk op zn buik te pitten :')

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:58

Voor slechte eters is liquid snack / cream stick evt een optie, daar doen ze hier een moord voor... Evt eerst onverdund en dan over natvoer/brokjes heen?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:50

BarbaravdW schreef:
Voor slechte eters is liquid snack / cream stick evt een optie, daar doen ze hier een moord voor... Evt eerst onverdund en dan over natvoer/brokjes heen?

Ik doe gemalen gevriesdroogde kip of eend over het vlees. Anders eet zeiktutje Elani niks. En omdat zij dat krijgt wil de rest alleen eten. Dus krijgen ze allemaal een beetje over het voer. Echt minimaal maar dat is genoeg.

DGM

Re: Show je katten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:56

Shesir thrive is ook wel een fijne voor zieke katten/kittens ☺️

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:07

Hier nog een beetje aan het aftasten qua natvoer. Droogvoer eten ze allebei uit hetzelfde bakje maar natvoer krijgen ze gescheiden aangeboden.

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:30

BarbaravdW schreef:

Dat valt ook nog te proberen ja. Lola is normaal wel altijd makkelijk met voer (op natvoer na). Alleen nu is er wel duidelijk achteruit gang te zien.
Even vanmiddag afwachten nog wat er bij de DA uit komt voor ik van alles aanschaf.
Maakt de merk liquid snack nog uit? Of kan je die van de normale dierenwinkel ook gewoon pakken?

Bedankt voor de tips tot nu toe allemaal. Echt heel fijn!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:37

Wat een knapperds komen hier allemaal voorbij zeg <3 echt genieten!

Nala is vorige week donderdag gesteriliseerd en dierenarts zei natuurlijk dat ze niet mocht springen… zeg dat maar tegen haar… dag 1 heb ik heb ik haar nog enigszins rustig kunnen houden maar daarna was het dweilen met de kraan open. Ik heb haar voer verplaatst naar de sidetable zodat de andere kan niet zo snel in de verleiding komt om daar van te snoepen maar dan moet nala nog steeds springen. Eerst stond het op een hoge kast waar ze wel echt fanatiek voor moest springen overigens, daar komt ze nu dus niet meer. Maar verder gebruikt ze ook de krabpaal, muurplaten en de hoge kozijnen om op te springen dus ja, onbegonnen werk. Heb geen kamer waar ik haar nog 7 dagen in kan opsluiten waar ze niks heeft om op te springen :+

Wond zelf zag er wel netjes uit bij de controle vandaag, alleen wel opgezwollen maar dat schijnt normaal te zijn. Dierenarts benadrukte nogmaals dat ze niet mocht springen maar ja, ik kan er echt weinig aan veranderen…

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:28

Mijn dierenarts zegt altijd ja je weet het niet springen maar goed met een abessijn en somali is dat net alsof je vraagt of max verstappen de GP rijdt op zijn fiets. Geen beginnen aan dus.