Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Die van mij heeft zo speciaal T-shirt meegekregen was dat voor jullie niet ook een optie ?
Zo kraag is voor mijn 40kg sloopkogel niet echt een optie haha
Hier was ze 4 november gesteriliseerd en heeft ze zeker tot afgelopen dinsdag a woensdag dat shirt omgehouden
VillaNeusjes schreef:Citaat:Die van mij heeft zo speciaal T-shirt meegekregen was dat voor jullie niet ook een optie ?
Zo kraag is voor mijn 40kg sloopkogel niet echt een optie haha
Hier was ze 4 november gesteriliseerd en heeft ze zeker tot afgelopen dinsdag a woensdag dat shirt omgehouden
Eh nee , want die heeft ie met 2 sec kapot gescheurd.Die hoef ik niet eens te proberen. Hij had dus al een paar kragen vernield want hij doet gewoon alsof het er niet is en denkt er mee door een luik te sjezen met een nood vaart, ik heb ook de nodige blauwe plekken ontwikkeld (deels omdat ik die door mn aandoening al snel heb) en ik moet Fiet mn andere hondje beschermen want die krijgt anders vlieg les.
We hebben ook muilkorf geprobeerd, dat werkte met de hechtingen in zn teen heel goed maar daar zat verband omheen. Hij sopt door zn muilkorf heen. Pleister op wond was er binnen paar seconden af, hij krijgt met wat moeite gewoon stukje stof te pakken. Zelfs tape op de muilkorf gehad aan de voorzijde in de hoop dat dan muilkorf kok blijven (makkelijker voor ons allemaal) maar dat was na een half uur gesloopt.![]()
Hij is heel slim maar vooral als t hem uitkomt .
Maar morgenmiddag mogen de hechtingen eruit en de kap af
candalisa schreef:Ah gelukkig gaat het goed met dieke! Mijn lieve lootje van vorig jaar![]()
Leslie ook weer aan het werk zie ik!
Hier even stress gehad… Emma heeft vrijdag een grote glazen kerstbal met lampjes “op” … ja echt op… ik kwam thuis en zag dat er glas lag in de kamer. Terug gekeken en madam was op de eetkamer tafel gesprongen om met de bal te spelen. Het was haar bedoeling deze op de grond te krijgen en uit indeling lukte het en spatte hij uit elkaar. Daarna is zij het glas gaan opeten… dus vrijdag met spoed naar de dierenarts maar we kunnen weinig doen. Ze krijgt nu een flinke lading ontbijtkoek met isogel in de hoop dat ze alles veilig uitpoept. De dag erop gingen ze voor het eerst sinds ze geboren zijn uit logeren. Ze gaan overal mee naartoe dus was vooral voor mij even slikken toen we een nachtje Amsterdam geboekt hadden. Merk dat ik z’n gekke hondenmanden begin te worden die de kinderen niet af wil geven aan een ander… gelukkig was alles goed gegaan en tot nu toe lijkt Emma zonder teveel problemen ervan te komen maar ben nog wel heel alert. Ze heeft tot na de kerst bench arrest als we weg zijn…
mvdende schreef:Voor nu te laat, maar probeer de volgende keer eens een comfy cone. Die is zacht, met harde baleinen erin, gaat waarschijnlijk minder snel stuk dan een plastic geval die snel breekt.
KimD schreef:Hoe is het met ze Candalisa? Nog steeds geen gekke klachten?
Nala schreef:Hier groeit onze "kleine" mup als kool, hij is ondertussen de 35 kilo gepasseerd met zijn 8 maanden![]()
We zijn van plan steeds meer met hem te gaan hiken, dus we hebben nu zo'n tuigje met tassen besteld om te kijken of dat wat is. Verder hebben we al zo'n uitklapbare draagbare voerbak/drinkbak die dicht uitziet als een cd verpakking haha.
Maar mocht je nou denken, dát is perfect voor iemand die gaat hiken/trekken met de hond, laat maar komen!
Nala schreef:Hier groeit onze "kleine" mup als kool, hij is ondertussen de 35 kilo gepasseerd met zijn 8 maanden![]()
We zijn van plan steeds meer met hem te gaan hiken, dus we hebben nu zo'n tuigje met tassen besteld om te kijken of dat wat is. Verder hebben we al zo'n uitklapbare draagbare voerbak/drinkbak die dicht uitziet als een cd verpakking haha.
Maar mocht je nou denken, dát is perfect voor iemand die gaat hiken/trekken met de hond, laat maar komen!