Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:41

Mijn arme Jackie... het was de bedoeling dat ze het restje van de hechtingen er zelf uit ging pielen maar dat doet ze niet. Nu moeten we weer terug zodat de dierenarts het eruit kan halen. Maar aangezien ze de vorige keer zoveel stress had...

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:52

Kun je het zelf niet dan? Arme poes :(:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:05

Ik mag er niet aankomen. Dan word ze niet zo vriendelijk... en aangezien ze haar vorige keer al met 3 mensen vast moest houden, denk ik dat het er niet gemakkelijker op gaat worden.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:59

Hier een kersverse katten eigenaar. Mijn vriend heeft altijd katten gehad, voor mij is het nieuw al ben ik wel vaak kattenoppas geweest.
We hebben 2 katertjes van de boerderij waar m'n vz-paard staat. Ze komen uit hetzelfde nest maar zijn waarschijnlijk half broertjes. Het zijn ontzettend aanhankelijke kittens. Kruipen het liefst in je. Verder zijn ze ook gek op elkaar. Als de een in de gang zit en de ander in de kamer gaan ze al heel hard roepen. Het is alleen wel heel moeilijk om ze te straffen, alles is namelijk leuk. Ook visite is geweldig, ze kruipen bij iedereen op schoot.

Is er een manier om foto's te uploaden vanaf mn mobiel? Dan kan ik ze even showen.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:27

mooi Limoen en ook geweldig op die foto waar jullie naast mekaar staan en je die katten naar mekaar ziet kijken, wat zouden ze denken hahaha

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 12:52

'Ik ben mooier!' :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 13:48

Hebben er mensen Savannah katten?

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 13:52

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 13:56

Gister waren m'n zus en chaos hier, mijn kat heeft met de katten van beide kennis gemaakt en die vond ze zacht gezegd niet leuk. Maar nu vindt ze m'n zus en chaos ook niet leuk, zou ze de link met die katten leggen? Door geur oid?

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:08

listiglistje schreef:
Ik heb een hele nieuwsgierige stoute sloperd :+ dus ik begin er niet aan :P is een herplaatser en dat was niet voor niks }> :))

Vandaag nog gepost in een ander topic:
Citaat:
Jack heeft de stoutmodus aan...in 10 minuten:

- Snoepzak geplunderd van onderen, bleef er een snoep aan zijn poot plakken :+ god straft onmiddelijk!
- Kabels van de laptop knauwen terwijl ik met laptop op schoot zit
- Kabels van de speakerboxjes aan het doorknabbelen achter de bank
- Plastic tas uit mijn laptoptas aan het jatten en proberen op te eten
- Nu is hij de keuken aan het slopen, met name de prullenbak leeg aan het trekken....

Hihi, stoutmodus, die ken ik! Onze katten moeten maar niet met elkaar in contact komen, straks leren ze elkaar nog dingen... *Afkloppen* als het goed is, is Aina van de kabeltjes af, haar grote favoriet is nu platic en schuimrubber. Rol plastic boterhamzakjes zijn helemaal geweldig, als we even niet opletten en het keukenkastje staat nog een beetje open, dan pakt ze het snel en rent ze weg. Ze weet dondersgoed dat het niet mag, maar het is zo leuk (en eigenlijk blijft het voor ons ook grappig :') ). Verder heeft de schuimrubberen isolatie van de verwarmingsbuizen op zolder het moeten ontgelden, het schuimrubberen deel van mijn laptoptas (deel van het hengsel wat op je schouder ligt), berschermhoesje van mijn fototoestel, knuffeldieren, alles van wol (sloffen, vloerkleedje etc), en niet te vergeten kleding. Dat ze met (schone) sokken rond ging lopen was eerst nog wel grappig, maar toen ze aan alles wat over het droogrek hing ging plukken (en gaten trok in al mijn T-shirts) moest het droogrek toch echt op een plek waar ze niet bij kon. Hang ik de kleding ergens anders overheen doet ze het weer niet. Tegenwoordig hangt ze gelukkig niet meer zo in de gordijnen, maar springt ze wel graag overal bovenop (ook op de afzuigkap die niet echt gemaakt is voor een noorse boskat die het gebruikt als trampoline om bovenop de koelkast te komen. Of proberen om beddengoed (of iets anders groots) op te vouwen is altijd lastig met 2 katten die wel willen 'helpen' :') Wel fijn dat zo ons altijd waarschuwd: ze gaat op een heel typische manier miewen, dan weten wij weer gelijk dat ze iets van plan is waarvan ze weet dat het niet mag :') Hoe dan ook, het blijft humor. Kan er nooit boos om worden :P
Het enige wat ik beide katten echt af moet leren is om aan bank te krabben (en Yuna aan de tafel), maar ik hoop dat de grote krabpaal voor in de woonkamer en de kattenren in de tuin die bovenaan op mijn verlanglijst staan, dat oplossen... Verder is het voor mij gewoon opletten dat ik bepaalde dingen niet op de verkeerde plek neerleg :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:12

Wij hebben een aantal jaren de kerstboom niet neergezet omdat wij ook zo'n sloper thuis hebben, maar inmiddels is hij wat ouder en de laatste 2 jaar hebben we het wel gedaan. Hij springt er af en toe in en de onderste ballen vliegen af en toe door het huis heen. Die zijn van plastic dus het kan lang aan. En er sneuvelen er een paar.

Maar goed mijn Lama is geen 13 kilo, pfff dat is een enorm beest. Heb je daar een foto van? Die van mij is ongeveer 6,5 kilo, dat vind ik al zwaar.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:18

Wat vinden katten zo leuk aan de kerstboom e.d. :+
Jack is geen sloper gelukkig, wel een doe-er. Dus alles moet getest worden, overal moet in gezeten worden en ontdekt worden.
Vooral dozen en plastic zakken zijn hier favoriet :j Hij mag wel met plasticzakken spelen maar alleen als ik er bij ben :j Gisteren zat hij vast met zijn hoofd door het hengels van een tasje. PANIEK!!! kon er zelf ook nog even van langs krijgen toen ik hem probeerde te helpen :')
Dan denk je dat hij daar van geleerd heeft, maar zodra hij los was zat ie er al weer in hoor :')

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:26

De kerstboom is anders dan anders en dat is natuurlijk al interessant. Mijn kat is inderdaad ook zo nieuwsgierig én een sloper. Niet zo erg gelukkig dat hij allerlei draden e.d. doorbijt, maar hij is meer van op de grond gooien. Alles wat op de vensterbank staat moet die test doorstaan.

Onze andere kat heeft dat helemaal niet. Die houdt helemaal niet van veranderingen trouwens, terwijl de andere dat helemaal geweldig vindt. Gek dat ze zo verschillend zijn, het zijn wel broer en zus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:28

Ik ga straks een poging wagen met de boom, ben benieuwd _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:36

Onze andere kat heeft het ook niet hoor :n Die komt de kamer binnen en denkt: He een kerstboom, gaapt een keer en gaat liggen slapen. Altijd al zo geweest :j
Jack is geen sloper, wel een rover. Vrijdagavond ging hij er vandaag met een kerstbalhaakje, die neemt hij dan mee naar de bijkeuken. Gelukkig zag ik het en kon ik het weer afpakken (grommen doet ie dan)
Zaterdagavond waren wij aan het eten, hij ziet dit dan, rent over tafel en neemt in zijn loop een aardappeltje van vriendlief zijn bord mee :')
ook de aardappelschillen e.d. moeten we direct opruimen want hij gaat er luid grommend mee vandoor

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:37

hahaha heel herkenbaar m'n kater jat oa sokken en doet dan net alsof ie wild heeft gevangen

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 14:41

Ik heb 4 katten;
Flip, Pluk, Cato ( aka bitch ) en Tinus *\o/*
Pluk en Tinus zijn papa en mama van Cato!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 15:03

Haha die van mijn schoonouders kan ook zo leuk jatten. We waren aan het eten, hij sringt bij iemand op schoot, in 1 haal nam hij een gehaktballetje mee, stopt het in zijn mond en houd zijn pootje ervoor, sprint op 3 poten van schoot af en gaat (nog steeds met het pootje voor zijn mond) op de grond zitten grommen. En dat voor een klein katje met kromme pootjes, komt gewoon niet serieus over :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 15:55

Meestal heb ik ook wel wta kerstballen op een schaal liggen.
Nu hadden wij een akkefietje met de Karwei (jawel de bouwmarkt) en toen kregen we een schaal met kaarsen en kerstballen :+ Hier zit nog steeds het plastic omheen en toch zag ik hem gisteren met een kerstbal rondsjouwen en die kwam echt niet uit de kerstboom want ik heb geen gouden ballen in de boom :+

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 16:19

Miepie77 schreef:
hahaha heel herkenbaar m'n kater jat oa sokken en doet dan net alsof ie wild heeft gevangen

Een van mijn vorige katten deed dat ook. Die was niet snel genoeg om zelf iets te vangen (gelukkig) en die deed ook dit soort dingen. Of hij kwam heel trots met een kastantje thuis en deed net alsof het nog leefde e.d. Erg grappig.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:47

De hechting is er uit :D Ze heeft hem denk ik zelf eruit gepield... Scheelt weer een hoop stress voor haar en mij!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:11

Dit was 2 jaar terug onze kerstkaart. Die bedenkelijke koppen moet ik nog steeds om lachen.

Afbeelding

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:18

Nou de boom staat inmiddels bij ons ook maar die kleine grijpt iedere kans aan om er eens even lekker aan te zitten. Slaat ie niet met z'n pootje tegen de onderste takken dan gaat ie wel op t lampjessnoer kauwen.. En hardleers dat ie is! Echt hij snapt t maar niet dat ie d'r af moet blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:27

Hahahahhaa Nienke ze kijken ook allemaal zeer bedenkelijk _O-

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:22

Joolien schreef:
Hahahahhaa Nienke ze kijken ook allemaal zeer bedenkelijk _O-

Vooral Angel links boven met die grote WTF ogen van haar en Kasumi rechtsonder die echt kijkt of ze haar wenkbrauw bedenkelijk optrekt.