Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Ik heb een hele nieuwsgierige stoute sloperddus ik begin er niet aan
is een herplaatser en dat was niet voor niks
![]()
![]()
Vandaag nog gepost in een ander topic:Citaat:Jack heeft de stoutmodus aan...in 10 minuten:
- Snoepzak geplunderd van onderen, bleef er een snoep aan zijn poot plakkengod straft onmiddelijk!
- Kabels van de laptop knauwen terwijl ik met laptop op schoot zit
- Kabels van de speakerboxjes aan het doorknabbelen achter de bank
- Plastic tas uit mijn laptoptas aan het jatten en proberen op te eten
- Nu is hij de keuken aan het slopen, met name de prullenbak leeg aan het trekken....
). Verder heeft de schuimrubberen isolatie van de verwarmingsbuizen op zolder het moeten ontgelden, het schuimrubberen deel van mijn laptoptas (deel van het hengsel wat op je schouder ligt), berschermhoesje van mijn fototoestel, knuffeldieren, alles van wol (sloffen, vloerkleedje etc), en niet te vergeten kleding. Dat ze met (schone) sokken rond ging lopen was eerst nog wel grappig, maar toen ze aan alles wat over het droogrek hing ging plukken (en gaten trok in al mijn T-shirts) moest het droogrek toch echt op een plek waar ze niet bij kon. Hang ik de kleding ergens anders overheen doet ze het weer niet. Tegenwoordig hangt ze gelukkig niet meer zo in de gordijnen, maar springt ze wel graag overal bovenop (ook op de afzuigkap die niet echt gemaakt is voor een noorse boskat die het gebruikt als trampoline om bovenop de koelkast te komen. Of proberen om beddengoed (of iets anders groots) op te vouwen is altijd lastig met 2 katten die wel willen 'helpen'
Wel fijn dat zo ons altijd waarschuwd: ze gaat op een heel typische manier miewen, dan weten wij weer gelijk dat ze iets van plan is waarvan ze weet dat het niet mag
Hoe dan ook, het blijft humor. Kan er nooit boos om worden 
Hij mag wel met plasticzakken spelen maar alleen als ik er bij ben
Gisteren zat hij vast met zijn hoofd door het hengels van een tasje. PANIEK!!! kon er zelf ook nog even van langs krijgen toen ik hem probeerde te helpen
Die komt de kamer binnen en denkt: He een kerstboom, gaapt een keer en gaat liggen slapen. Altijd al zo geweest
Hier zit nog steeds het plastic omheen en toch zag ik hem gisteren met een kerstbal rondsjouwen en die kwam echt niet uit de kerstboom want ik heb geen gouden ballen in de boom
Miepie77 schreef:hahaha heel herkenbaar m'n kater jat oa sokken en doet dan net alsof ie wild heeft gevangen
Ze heeft hem denk ik zelf eruit gepield... Scheelt weer een hoop stress voor haar en mij!