Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stybba schreef:Producenten zetten er niet meer op dan dat de wet van hun vraagt. Maar vaak staan de dieren er wel op vermeld toch?
Stybba schreef:Producenten zetten er niet meer op dan dat de wet van hun vraagt. Maar vaak staan de dieren er wel op vermeld toch?
xRomana schreef:Stybba schreef:Producenten zetten er niet meer op dan dat de wet van hun vraagt. Maar vaak staan de dieren er wel op vermeld toch?
Ja klopt dat moet er opstaan, maar dat er kip inzit denken de mensen dat er echt kip inzit,
maar dan kom je van de koude kermis thuis ze gooien dr gewoon kippenpoten, koppen of darmen in, is toch ook kip?
Op youtube vind je ook wel van die filmpjes, dat ze nooit mogen filmen bij grote brokkenboeren, ze met grog geweld het terrein worden afgejaagd, stel dat ze de container kadavers of ingewandenzien liggen.....
xRomana schreef:Kijk dit voeren mensen nu hun brokken honden .... Vergeten ze nog het schaaltje met geur en smaakstoffen,(3-4 soorten) en pesticiden;
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Let op het schaaltje Propylene glycol
xRomana schreef:Kijk dit voeren mensen nu hun brokken honden .... Vergeten ze nog het schaaltje met geur en smaakstoffen,(3-4 soorten) en pesticiden;
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Let op het schaaltje Propylene glycol
my_precious schreef:
xRomana schreef:Op youtube vind je ook wel van die filmpjes, dat ze nooit mogen filmen bij grote brokkenboeren, ze met grog geweld het terrein worden afgejaagd, stel dat ze de container kadavers of ingewandenzien liggen.....
liedje89 schreef:Heeft dat ook niet gewoon met veiligeheid, voedselveiligheid & bedrijfsgeheimen te maken,
liedje89 schreef:volgens mij komt die vrees daar echt niet vandaan.
liedje89 schreef:Overgens lees ik hier steeds over allerlei voedingstoffen die verloren zouden gaan met verhitten, maar volgens mij valt dat enorm mee hoor.
Kuggur schreef:Och als we elkaar met links om de oren gaan slaan, déze is gefundeerd;
Kuggur schreef:my_precious schreef:
Och als we elkaar met links om de oren gaan slaan, déze is gefundeerd;
http://www.sciencebasedmedicine.org/ind ... -you-barf/
liedje89 schreef:Overgens lees ik hier steeds over allerlei voedingstoffen die verloren zouden gaan met verhitten, maar volgens mij valt dat enorm mee hoor. Dat is echt niet meer dan 20% ofzo. Dat ondervang je gewoon door iets meer te voeren. Ik neem toch aan dat jullie zelf ook niet allemaal op een Raw-food dieet zitten
ivy_power89 schreef:en waar staat dat dat gebeurd?
ik snap dat jullie anti brok zijn, maar dit gaat wel een beetje ver.
als ik jullie verhalen mag geloven, snap ik niet dat er nog zoveel honden goed gaan op brokken.
ik bedoel, hoe kan mijn hond er goed uitzien (en dat ziet ze echt) terwijl er bij wijze van landbouwgif in de brokken zitten.
brokken worden door de keuringsdienst van waarde goed gekeurd als zijnde dat het bij wijze van gegeten kan worden door mensen.
ik ga jullie als vers mensen verder niet lastig vallen met mijn verhaal over brokken, maar ik ben ook nog niet overtuigd om vers te gaan voeren (tenminste.100%, want ze zitten al op 50%) omdat het niet bewezen n is dat vers de gezondheid en.levensverwachting bevordert
essiesilly schreef:Wat ik nu niet snap in jou link hè.. Je ziet dat de beste man ontzettend tegen barf is.. Maar wat zit er dan in brok extra wat een hond nodig zou hebben?? Dat vraag ik me af
Wat heeft een hond dan echt nodig wat ik zou missen in mijn menu?
ivy_power89 schreef:en waar staat dat dat gebeurd?
ik snap dat jullie anti brok zijn, maar dit gaat wel een beetje ver.
als ik jullie verhalen mag geloven, snap ik niet dat er nog zoveel honden goed gaan op brokken.
ik bedoel, hoe kan mijn hond er goed uitzien (en dat ziet ze echt) terwijl er bij wijze van landbouwgif in de brokken zitten.
brokken worden door de keuringsdienst van waarde goed gekeurd als zijnde dat het bij wijze van gegeten kan worden door mensen.
ik ga jullie als vers mensen verder niet lastig vallen met mijn verhaal over brokken, maar ik ben ook nog niet overtuigd om vers te gaan voeren (tenminste.100%, want ze zitten al op 50%) omdat het niet bewezen n is dat vers de gezondheid en.levensverwachting bevordert
Sonja89 schreef:essiesilly schreef:Wat ik nu niet snap in jou link hè.. Je ziet dat de beste man ontzettend tegen barf is.. Maar wat zit er dan in brok extra wat een hond nodig zou hebben?? Dat vraag ik me af
Wat heeft een hond dan echt nodig wat ik zou missen in mijn menu?
Dat vraag ik me ook nog steeds af... Heb de vraag al een paar keer gesteld maar nog geen antwoord gekregen helaas