Eigenlijk borstel ik alleen haar broek en hals als ze weer alles loslaat en op het hoogte punt was ik haar en blaas ik alles eruit, ze heeft aan alle verzorging eigenlijk een hekel maar vindt het ook wel weer lekker. Altijd hele ruzie met zichzelf.
Aan welke eigenschap van je hond heb je stiekem een enorme hekel?
Áltijd het laatste woord.. ALTIJD
 als ze ergens op reageert zeg ik altijd niet zo mopperen of hé niet doen is die of dat maar en ze blijft dan net zo lang weerwoord geven tot ik zelf ophoud met "sussen"
 als ze ergens op reageert zeg ik altijd niet zo mopperen of hé niet doen is die of dat maar en ze blijft dan net zo lang weerwoord geven tot ik zelf ophoud met "sussen"  soms tot het komische aan toe.
 soms tot het komische aan toe.                                                         

Geplaatst: 16-11-22 19:17
               Geplaatst: 16-11-22 19:17				         

Sinds kort hebben we nu ook eindelijk zelf een waterblazer, dus dan komen we de rui periode vanaf nu misschien ook wat sneller door als ik die loszittende haren sneller eruit krijg - nu deed ik wel 1x of max 2x in de rui periode met de herdershark eens er doorheen gaan, maar dat is ook eigenlijk de enige keer echt dat ik dus helemaal borstel. Haar vacht heeft veel meer niet nodig dus het is puur om dan de losse haren even eruit te halen tussendoor.  Vooral als we van winter > zomer vacht gaan... daar komt me wat vanaf. Even ter visualisatie hieronder; dit was de laatste keer bij de trimsalon voor de zomer, toen het laatste deel van haar wintervacht eruit is gekomen - hier was dan al in de weken ervoor ook al veel vanaf gekomen moet je je bedenken:
 Sinds kort hebben we nu ook eindelijk zelf een waterblazer, dus dan komen we de rui periode vanaf nu misschien ook wat sneller door als ik die loszittende haren sneller eruit krijg - nu deed ik wel 1x of max 2x in de rui periode met de herdershark eens er doorheen gaan, maar dat is ook eigenlijk de enige keer echt dat ik dus helemaal borstel. Haar vacht heeft veel meer niet nodig dus het is puur om dan de losse haren even eruit te halen tussendoor.  Vooral als we van winter > zomer vacht gaan... daar komt me wat vanaf. Even ter visualisatie hieronder; dit was de laatste keer bij de trimsalon voor de zomer, toen het laatste deel van haar wintervacht eruit is gekomen - hier was dan al in de weken ervoor ook al veel vanaf gekomen moet je je bedenken:

.
 . 

Maar ik ben wel al druk bezig met shoppen!
 Maar ik ben wel al druk bezig met shoppen!  Nooit spijt van gehad, ik heb nog steeds heel goed contact met de fokkers.
 Nooit spijt van gehad, ik heb nog steeds heel goed contact met de fokkers.  

vanwege tijdgebrek...ik kan het ook niet bijhouden helaas...maar gelukkig zijn Beer en ik blij met alles en houden we van verassingen
 vanwege tijdgebrek...ik kan het ook niet bijhouden helaas...maar gelukkig zijn Beer en ik blij met alles en houden we van verassingen