En ze zien eruit alsof ze lachen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Tat_jana schreef:Haha nee dan ben ik weer bij.. Bij mensgericht zag ik een visje dat graag geaaid wilde worden haha..
Onze goudvis deed wel hard z'n best om opgegeten te worden; telt dat ook?
(Het staartje zwaaide mij nog uit toen die in de bek zat; was een dikke goudvis en de reiger moest echt moeite doen)
Tat_jana schreef:@nachtlampje,, als je toch heen gaat neem desnoods een pakje test strips mee als je de test box van serra te duur vindt,, het is wel belangrijk om je waterwaarde regelmatig te testen,, een eventuele nitriet piek zou namelijk het geval kunnen zijn als je het aquarium na de lek met nieuw water hebt gevuld etc,, hoe heb je de overplaatsing gedaan met vers water of met water uit het oude aquarium,, zou het stress zijn komt het niet pas na een maand op komen zetten.. Nietriet lijkt me ook wel sterk maa lijkt mij een reeele verklaring van de plotselinge sterfte al verklaard het weer niet de witte mond,, ik zou de vraag op het aquarium forum stellen met eventuele foto's maar ook daar zullen ze als eerst vragen naar de waterwaardes.