Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:
Het gebeurt wel vaker dat er iets niet goed gaat. Gelijk in het begin zie je recht een trainer in het water springen. Hou hem in de gaten, op een bepaald moment pakt de orca hem en trekt hem onder water. De rest van de trainers probeert in paniek de rest van de orca's te trekken met vis, zodat de man weer aan de kant kan komen, hij loopt wel wat mank.
NathalietjeB schreef:hoe komt tilikum eigenlijk aan die kromme rugvin ?
dat arme arme dier hangt stil in een hoekie hoe sneu maja alles om ons mens te vermaken
nieky1993 schreef:Nu vraag ik nogmaals aan de gene die deze organisaties zo positief vinden om te reageren.
Dit is niet aanvallend bedoeld maar hoe kun je dit in godsnaam recht praten?
Hoe kun je dit goed vinden?
nieky1993 schreef:Het is gewoon in en in triest dat zo een dier in zo een badje moet zitten![]()
Hij kan zich niet uitleven want binnen 3 slagen is hij het bad rond, hij kan niet diep zwemmen want daarvoor is het bad niet diep genoeg.
Hij is verplicht om gewoon rondjes te blijven zwemmen, eindeloos rondjes zwemmen.
Om de vergelijking te maken met paarden ( dat doen mensen hier graag dus ga ik het ook eens doen )
Dat zou hetzelfde zijn als je een paard zou opsluiten in een stal van 4 x 4 en dit genoeg ruimte vinden voor het dier.
Hoe meer ik zie en lees hoe triester ik het vind worden![]()
Nee dan zie ik ze nog liever dood dan zo een leven hebben
Mindim schreef:nieky1993 schreef:Het is gewoon in en in triest dat zo een dier in zo een badje moet zitten![]()
Hij kan zich niet uitleven want binnen 3 slagen is hij het bad rond, hij kan niet diep zwemmen want daarvoor is het bad niet diep genoeg.
Hij is verplicht om gewoon rondjes te blijven zwemmen, eindeloos rondjes zwemmen.
Om de vergelijking te maken met paarden ( dat doen mensen hier graag dus ga ik het ook eens doen )
Dat zou hetzelfde zijn als je een paard zou opsluiten in een stal van 4 x 4 en dit genoeg ruimte vinden voor het dier.
Hoe meer ik zie en lees hoe triester ik het vind worden![]()
Nee dan zie ik ze nog liever dood dan zo een leven hebben
En er ook niet uitlaten, je kan het ook met een konijn in een hokje vergelijken.
Mindim schreef:
Het gebeurt wel vaker dat er iets niet goed gaat. Gelijk in het begin zie je recht een trainer in het water springen. Hou hem in de gaten, op een bepaald moment pakt de orca hem en trekt hem onder water. De rest van de trainers probeert in paniek de rest van de orca's te trekken met vis, zodat de man weer aan de kant kan komen, hij loopt wel wat mank.
Nuage schreef:Ja dat snap ik wel, maar dit topic wordt ook gebruikt door mensen die willen zien hoe het met Morgan gaat. En dat is nu nauwelijks nog terug te vinden. Dat is een beetje wat ik bedoelde