De mijne heeft een rattenkooi aangezien mijn hamsterkooi met 3 verdiepingen met buizen ertussen te klein was. Hij past niet door de buizen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:Haha leuk zegPas wel op met die Yoghurt drops hoor, is een en al suiker, behoorlijk ongezond
Ja ik heb een nieuweling, nu nog een naam haha
wouterpaard schreef:Mijn hamster ruikt nauwelijks hoef hiervoor alleen zijn wc te verschonen![]()
De mijne heeft een rattenkooi aangezien mijn hamsterkooi met 3 verdiepingen met buizen ertussen te klein was. Hij past niet door de buizenTja een uit de kluit gewassen hamster
Joanieke schreef:WinSel schreef:Haha leuk zegPas wel op met die Yoghurt drops hoor, is een en al suiker, behoorlijk ongezond
Ja ik heb een nieuweling, nu nog een naam haha
Weet dat het ongezond is, maar ze krijgt er per week 1 of 2, duurt wel lang tot t zakje op is aangezien mn rus haast niks lekker vind behalve zonnebloempitjes
Tralieknagen is toch juist omdat er te weinig is om aan te knagen? Het zijn tenslotte niet voor niets 'knaagdieren'.. xd
WinSel schreef:Een albert Heijn hamster hahaha, Je bedoellt vast een Syrische hamster
Tralieknagen duid vaak op verveling
Hoe groot is je kooi ? Wat zit er allemaal in ? Hoeveel aandacht krijgt ie ?
Die knaagstokken zijn zeer ongezond
Je kan beter wilgentakken geven
WinSel schreef:Haha slim dier
Hier is alles goed gegaan met Lizzy, wilde haar net op de foto zetten, maar ze vond het veel te leuk om over mn arm te lopen haha