ja wij zijn voorzichtig blij,het kan nog alle kanten opgaan,en ja het is heel erg afwachten hoe dit verder gaat,maar het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn,als ze volgende week weer vooruit is gegaan...
maar voor even,is dit geweldig nieuws,even de zorgen wat opzij zetten...heel even rust in mijn hoofd...
en heel even echt zorgeloos genieten van die kleine...want ja,kroelen met haar zal de komende dagen anders zijn,als de afgelopen dagen....
Super nieuws zeg! Is het toch niet een optie om een MRI te doen nu ze zo vooruit gaat? Misschien zit er toch nog ergens een stukje nieren wat wel werkt en meegroeit. En kan ze door middel van spoelen nog veel langer leven dan een paar maanden.
Neskolay
Geplaatst: 29-05-09 09:11
Super nieuws! Blijf duimen! Hopelijk blijft het in stijgende lijn gaan, jullie hebben het verdiend!!
YES! ik vreesde al het ergste toen jij zei dat haar bloed er zo waterig uit zag! Maar goed nieuws voor je zeg! Geniet lekker van je weekend
Blinnii
Geplaatst: 29-05-09 12:32
Ik hoop zo dat het allemaal toch nog goedkomt Fem, dat Kimmie dat kleine wereldwondertje is! Ik blijf in ieder geval voor haar duimen, dat de waardes blijven dalen en dat ze het redt!
avaluna
Geplaatst: 29-05-09 13:03
Hartstikke fijn, dat geeft de burger moed! Ik blijf duimen dat het blijft doorzetten!
HUh dit is verbazingwekkend goed nieuws joh!!! Wat ben ik blij dat jullie haar niet hebben laten inslapen, dit klinkt zo anders dan een tijdje terug!!! Geniet maar lekker door!