Ik vind het prima hoor, maar ik wist het niet en aangezien het wel 'gewoon' gemaakte foto's waren alleen dan bewerkt door AI dacht ik, is wel leuk, maar dan vanaf nu doe ik wel weer gewoon echte foto's
xSannee
Geplaatst: 06-07-25 20:36
Week 28
Wij gingen weer eens op pad met de fietskar
Leo
Geplaatst: 06-07-25 20:47
Ik loop een beetje achter omdat Fitz heel ziek is geweest afgelopen 2 weken. Gelukkig gaat het nu weer goed
Week 26 Vlak voor hij ziek werd, toen hij sneeuw vond na een week 30 graden
Resultaat:
Week 27: Doodop, 2 kg lichter maar hier gelukkig weer aan de beterende hand:
Heel erg veel sterkte, Bellatrix! Ontzettend verdrietig, maar je hebt een mooie en dappere keuze gemaakt, uit liefde voor haar.
Ik miste jullie al, Nafkedemi! Voor jou ook heel erg veel sterkte gewenst met het verlies van je knappe dame! Wat mooi dat het thuis heeft kunnen gebeuren. Heel veel plezier en geluk gewenst je nieuwe katjes, knap zijn ze!
Ik loop echt weer hopeloos achter....dus hier alsnog Week 26
Bellatrix en Nafkedemi heel veel sterkte Het zijn mooie leeftijden, maar dat maakt niet dat het minder pijnlijk is. Ze hebben zo lang deel uitgemaakt van je leven dat het zo’n impact heeft als ze er niet meer zijn
Het AI-foto idee is al opgelost zo te lezen, denk inderdaad dat het leuk is om met echte foto’s een jaaroverzicht te krijgen Wel leuk om mee te spelen!
Ach nee, wat had Fitz? Fijn dat hij weer beter is.
Hoe gaat het met Pluis Jindai? Helemaal op haar plek?
marleen_88
Geplaatst: 07-07-25 08:40
Lekker op regenachtige dagen in de veranda luieren.