Secret Santa 2021 - The dog edition

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 19:22

Oh wat naar :(:)

Let er wel op dat een pakket vaak maar 7 dagen blijft liggen. Misschien kan iemand in je buurt het pakket ophalen en voor je deur zetten?

cursebreaker

Berichten: 11637
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 19:25

Ah jeetje wat naar zeg :(
Is er idd niemand anders die het zou kunnen ophalen misschien?



Kleine Sneek peak; de unboxing komt eraan!!
Arya’s ongeduldige blik spreekt boekdelen.

KAPPEN MET FOTO’s MAKEN VROUWTJE,
en laat me die doos openmaken
Afbeelding

CupCakes_

Berichten: 3412
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 20:05

Oke, ik ga de gok wagen want ik weet het niet meer _O-

Nicky, ben jij onze Secret Santa?! <<)

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 20:23

CupCakes_ schreef:
Oke, ik ga de gok wagen want ik weet het niet meer _O-

Nicky, ben jij onze Secret Santa?! <<)



Hahaha ja !

Had je hulp nodig??? :Y)

CupCakes_

Berichten: 3412
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 21:01

Nicky91 schreef:
CupCakes_ schreef:
Oke, ik ga de gok wagen want ik weet het niet meer _O-

Nicky, ben jij onze Secret Santa?! <<)



Hahaha ja !

Had je hulp nodig??? :Y)


Ik die letters dus ècht niet gezien
Ik kwam eerst niet verder dan stamboom :') _O-

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 21:12

CupCakes_ schreef:
Nicky91 schreef:


Hahaha ja !

Had je hulp nodig??? :Y)


Ik die letters dus ècht niet gezien
Ik kwam eerst niet verder dan stamboom :') _O-


Hahaha snap je nu je weet dat ik t ben welke hints het zijn? :')

CupCakes_

Berichten: 3412
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 21:16

Nog niet helemaal haha :+

mvdbijl

Berichten: 3688
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:53

Zamora schreef:
-O- Ik moet nog even wachten met pakket ophalen... dochter heeft positieve zelftest. Is getest bij GGD en in afwachting daarvan zitten we in quarantaine natuurlijk... wat een timing


Hou er rekening mee dat ze het niet heel lang laten liggen, dan gaat het retour afzender. Zou even naar het postpunt bellen. Niemand die het voor jullie op wilt halen?

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:19

CupCakes_ schreef:
Nog niet helemaal haha :+


De eerste kaart is lucifer, heer van de hel. Hel voor Hellevoetsluis
En Mezzy is afgeleid van Mazikeen. Ik vond toen de naam Maze teveel klinken als Mees :')

En de 2e kaart is de voorkant Storm van de X-Men. Mezzy haar stamboom naam is two coast's storm.

En ik dacht als alles te moeilijk is haha dan kan je haar naam vinden in de kransjes :+

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:23

Ik hoor vandaag of morgen uitslag van mijn dochter van GGD en als die ook positief is kan iemand anders het pakket ophalen inderdaad. :j

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:44

He balen Zamora!

Jeetje Nicky dat zijn wel echt lastige hints maar goed ze is eruit gekomen hahaha.

Dit blijft echt zo leuk. We gaan echt volgend jaar in de herhaling!

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:51

daffodil schreef:
He balen Zamora!

Jeetje Nicky dat zijn wel echt lastige hints maar goed ze is eruit gekomen hahaha.

Dit blijft echt zo leuk. We gaan echt volgend jaar in de herhaling!


hahaha ja maar omdat CC ons ook buiten bokt kent, dacht ik dat moet wel goedkomen :') maar toch iets te moeilijk :Y)

CupCakes_

Berichten: 3412
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:59

Ik had gewoon veel te moeilijk gedacht _O-

Lau07
Moderator

Berichten: 1627
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:38

Duimen dat het meevalt Zamora!

Ik vind het echt hilarisch om al die verschillende hints te lezen, geeft gelijk weer ideetjes voor volgend jaar. <<)

Suki wil even aan onze SS laten weten dat ze er helemaal klaar voor zit :D Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:39

Ze kijkt zo wijs voor zich uit dat je bijna zou denken dat ze dit bericht zelf getikt heeft. :))


Citaat:
Ontvanger naam // secret Santa naam of ??? wanneer je het niet weet.
Vb: Pietje puk // Winnie the Pooh
________________________
KimD // cursebreaker
EmptyWords // kiimm_
CupCakes_ // Nicky91
Luna2006
Kiimm_ // Detroit
xLaraaj // Zoe_97
NorwayFjord // yvetjes
cursebreaker
Eloya // Candalisa
Kaus
StonedRomy // Oshaa
Sastaic // Eloya
Nynkster // Seven
Daffodil // xxpetraxx
Josewoos // MarlindeRooz
MarlindeRooz // KimD
Moestuin // Josewoos
8nnemiek // Zamora
Candalisa // Sem_
Zamora
theadora99
Seven // Lau07
Yvetjes // Drico
Idylle
Oshaa
Zoe_97 // NorwayFjord
Tinkertreas
Zozenn
Bonna // Daffodil
X_Jeanine_x // Kaus
Beauty1love // TinkerTreas
Detroit // ???
AfricanLady // CupCakes_
Tova
mvdbijl // Yoshi
Donja1996 // ???
Nicky91
xxpetraxx // noox
Joy_Mennings // idylle
noox // ???
Lau07
Drico // Joy_Mennings
Sem_ // Moestuin

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:50

Zou mijn SS op een of andere manier kunnen laten weten wanneer het pakketje ongeveer komt? Ik werk namelijk deze week thuis, maar kan niet altijd de deur open doen dus moet even weten waar ik rekening mee moet houden haha

cursebreaker

Berichten: 11637
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:51

Zooo, daar ben ik dan! :j *\o/*
Sorry voor de vertraging. De afgelopen tijd was al heel druk voor me, de afgelopen dagen specifiek en dat heeft er een beetje ingehakt allemaal geloof ik want ik was gister ook echt niks waard. Dus nu ben ik me ervoor gaan zitten om eindelijk onze leuke unboxing te kunnen delen, so here we go!

Even vooraf al richting Santa >> Wat een onwijs leuk pakket!
Echt alles is gewoon echt zo goed uit gezocht op Arya; past perfect!
Ze vond het echt een feest om uit te pakken en te krijgen allemaal.

--

De leuk ingepakte doos heeft dus toch door mijn eigen vertraing nog een dagje onder de <|- kunnen staan uiteindelijk hihi.
Afbeelding

Arme Arya moest eerst nog 100x poseren met dichte doos en uitgepakte doos etc etc voor ze eens mocht gaan uitpakken. Daar vond ze wel wat van als ik d'r blik moet geloven :=
Afbeelding

Natuurlijk moet prinses Sansa met haar neus er ook bovenop zitten. Waar een doos is, is Sansa #CatsbeLike En waar Arya iets krijgt, is Sansa Zeker te vinden want als de een wat krijgt is de ander er als de kippen bij haha. Maar kijk toch eens wat leuk allemaal! Alles is ingepakt met Disney inpakpapier. Alsof onze Santa weet hoe gek we op Disney zijn in dit huis, of het is toeval of het heeft misschien wel wat met mijn Santa zelf te maken? Wie weet haha. Leuk in ieder geval! Alles dus even netjes uitgestald en weer even op de foto natuurlijk hihi.
Afbeelding

Laten we beginnen met de kaart!!
De puntjes onderaan zullen dan vast of de bokt naam van Santa zijn, de echte naam of wel eentje van de hond(en) van Santa… Ik ga het aantal puntjes in ieder geval onthouden ;)
Afbeelding

Tja en iedereen weet wat er dan nu gaat komen he?! UITPAKKUHHHHH.
En Arya wilde het helemaal zelluf doen. Ik heb een paar stukjes gefilmd, die ik later ook nog op onze Instagram pagina ga zetten (@aryatheoldgermanshepherddog) voor wie dat nog leuk vind om te zien. Ze heeft zich Zo geamuseerd met het openmaken van de cadeautjes, of beter gezegd; het vakkundig versnipperen van het inpakpapier haha. Alleen het uitpakken al was gewoon echt een feest voor ons allemaal haha.
Afbeelding

3 pakketjes zaten vol met heerlijke koekjes en gedroogde vis snackies, yum!
Daar weten beide dames hier wel raad mee, dus ontzettend bedankt Santa!
Afbeelding

In the meantime…
Sansa eigent zich de snacks en de nog ingepakte cadeautjes toe *ik rol even met m’n ogen en slaak een grote zucht, maar ondertussen weet ik eigenlijk wel al beter met die twee hier en was dit te verwachten haha* Er moest ook nog even goed op de lintjes geknaagd worden; wat een feest ook voor Sansa zo - want ook de doos en inpakpapier werd ingepikt door d'r; daar wordt ze helemaal wild op :')
Afbeelding

Volgende cadeautje werd open gemaakt, met hulp gezien de vorm van het pakketje en dat was even iets handiger hihi, en daar kwam uit:
Een tube gevuld met heerlijke leverworst wat je bv. Tijdens training kunt gebruiken of gewoon voor de lekker tussendoor. Op de foto kon ik het niet goed zetten, maar Arya zat al meteen met d’r snuit aan die dop te tikken en met de tube te draaien op de grond om te kijken of ze ‘m open kreeg hahaha. Ik heb een stukje gefilmd wat wederom op insta te ziel zal zijn straks. Toen heb ik d’r even uit d’r lijden verlost en een klein ‘likje’ laten proeven. Sansa wederom ook weer als de kippen erbij en ook bij haar viel het in de smaak. Dank weer @Santa!!
Afbeelding

En nee, we zijn nog niet klaar! Door naar de volgende, welke Arya wederom wel weer zelf open gesnipperd heeft haha. Vanaf hier ongeveer was ik Arya’s aandacht wel kwijt, want het cadeautje wat eruit kwam was voor Arya echt ‘instant-love’. Een super leuk trek speeltje met een soort knisper erin van Rogz. Echt onwijs leuk! Deze valt zo zo zo goed in de smaak vanaf moment 1 en past perfect bij ons. Ze heeft zich er de hele tijd zelf ontzettend leuk mee vermaakt, maar het is perfect om ook samen met haar mee te spelen dus echt @Santa: hele leuke keus, dankjewel!
Afbeelding

En dan gaan welangzaam richting het eind en beginnen we aan het laatste cadeautje, welke ik toch wel grotendeels zelf moest openmaken nu omdat Arya gewoon echt te verliefd was op het nieuwe speeltje haha. Maar toen ik dit pakketje openmaakte had ze opeens alle aandacht, want er kwam een lickimat uit!!! Wat super tof zeg! Onze Santa heeft zo waanzinnig goed opgelet geloof ik want ‘food enrichment’ is iets waar ik veel mee bezig ben en dit soort dingen vallen hier dus echt zo goed in de smaak! Deze gewone lickimat hadden we ook nog niet, dus dat is echt heel erg mooi. Arya zat er al als een dolle aan de snuffelen in de hoop dat ze iets likbaars zou tegenkomen, want als ze dit soort dingen ziet weet ze normaal wel hoe laat het is hihi. Dus deze ligt momenteel, terwijl ik dit schrijf, in de vriezer met wat lekkers erop gesmeerd en die krijgt ze straks als tussendoortje om even bezig te zijn! En even een totaal plaatje van alle gekregen dingen <3
Afbeelding


Hints… Daar zijn we nu beland. Er zaten 3 envelopjes in de doos met Hint 1,2,3 erop vermeld. Hint 1 laat een foto van de Japanse en Engelse vlag zien. Hint 2 laat een border collie zien tijdens het sporten/trainen en op de andere pagina zien we een foto van een muisje. Hint 3 laat ons een foto van Frozen zien - en hierbij moet ik vermelden ook: op de envelop van de kerst kaart zat een sticker van Olaf geplakt, dus ik ga ondertussen denken dat dit er ook mee te maken heeft natuurlijk - maar ook nog een vosje, een poot van ik gok onze Santa hond en het bovenste plaatje laat dan een motief zien, waarvan ik nog niet helemaal uit ben wat de achtergrond hiervan is. Ik heb dus op dit moment nog geen specifieke bokker wie ik verdenk omdat ik nog even op verder onderzoek moet gaan hihi… Maar ik wilde jullie het foto verslag gewoon niet nog langer ontzeggen, dus wat onze Santa raden betreft; Ik kom hier later op terug :j!
Afbeelding




Dan wil ik dit verslag afsluiten met mijn Santa nogmaals ontzettend te bedanken! Echt alles valt zo goed in de smaak! Arya en ook Sansa haha - want alles delen ze wel zo ongeveer hier in huis, lol - zijn echt heel erg blij ermee. Van alles openmaken tot eten en spelen, het was zo leuk en we zijn ontzettend blij met alles! Sorry aan iedereen dat het weer een hele essay is geworden, al denk ik dat de meesten ondertussen niks anders hadden verwacht :') Heb geprobeerd zoveel mogelijk in collage's te zetten anders was het nog langer geweest haha. Ik had in totaal 66 foto's en filmpjes gemaakt :=

Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:54

Oh wat een vreselijk leuk pakket, leuk zeg dat disney papier! <3
En zo'n lickmat is echt tof!

Anoniem

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:00

Ik kende zo een lickimat helemaal niet. Heb het even opgezocht en ga dat maar eens bestellen.

cursebreaker

Berichten: 11637
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:10

BEN IK WEER!!!!

@mvdbijl
Zijn jij en Olaf onze Secret Santa? :):) {:)

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:25

Wat een fantastisch pakket Cursebreaker en bij het lezen van de hints wist ik het gelijk.....dus ik denk zomaar dat je helemaal gelijk hebt :D Maar ja ik heb dan ook een secret crush op Olaf <3

cursebreaker

Berichten: 11637
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:29

Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet goed gekeken had en ook zo 1,2,3 niet meer alle aangemelde honden had onthouden dus ik was eerst bang dat ik het niet snel zou gaan vinden hahaha. Ik was idd wel in de richting van een Japans ras en/of kruising gaan zoeken maar uiteindelijk toen ik Olaf in typte in de zoek balk - omdat ik wel al dacht dat Olaf iets kon zijn haha - vielen echt alle hints gewoon snel op de plek, yay!

Zelfs tot de details van verzending aan toe, want als afzender stond het pakket namelijk onder het Nederlandse minipaarden stamboek ook haha - en dat heeft mvdbijl dan ook in d'r profiel staan.

En dan idd de border collie die aan't sporten is; de sport wat ze zelf doet en het muisje want Olaf zoekt graag naar muisjes. De foto met het motief in kaart 3 was de bandana die Olaf om heeft in het voorstel rondje op de foto, etc. Alles viel idd wel mooi op de plek toen snel hihi.

Maar idd ja; heel gaaf pakket! Zijn we uiteraard heel blij mee <3

Tova

Berichten: 1034
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 17:23

Stond vandaag de postbode voor de deur, diep aan het nadenken toen ik de deur open deed, want had toch niks besteld? :?

Maar toen ik de doos zag wist ik genoeg, het pakket is er *\o/*

Foto’s komen straks

josewoos

Berichten: 4832
Geregistreerd: 30-01-08

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 17:30

Zo ik had van afgelopen weekend weer hoop bij te lezen, maar wat een feestje!

Hier in huis heb ik de hondjes ook heel blij gemaakt... _O-

Afbeelding

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:04

Mijn pakket is ook eindelijk binnen!! *\%/*

Afbeelding

Ik was eigenlijk aan het werk, maar ik kon het niet laten om toch uit te pakken. :=

Afbeelding

Afbeelding

Er moest in ieder geval iemand een kat hebben! :):)

Afbeelding

Het kaartje met gelijk de hints :list:


Afbeelding

Mezzy vond de doos echt veel interessanter... Zou ze misschien met katten samen leven ? _O- :wow:


Afbeelding


Afbeelding


Dankjewel SS voor dit mooie pakket!!!

Het is toch deels een gokje;

Maar Theodora99 ben jij mijn SS??? *\%/*