Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misschien wel handig.

Volgens mij is die ook wat eitjes aan het bakken

) over te nemen, als dank voor de moeite 
Er zitten ook een paar vogels tussen die ik niet meer bij elkaar in dezelfde voliere wil hebben.

Cayenne schreef:Daarom komt er ook een tweede bij![]()
Nee hoor, niet alleen daaromEr zitten ook een paar vogels tussen die ik niet meer bij elkaar in dezelfde voliere wil hebben.
De overige donsjes mogen gewoon weg voor een goed tehuisje hoor. Ik wil wel één baby van Phoenix en Pyriet aanhouden wanneer dat ooit geboren wordt, en misschien zit er nog iets heel aparts bij de anderen, maar ivm bloedspreiding wil ik wel zo min mogelijk aanhouden.
Ik heb nu (zonder de babies geteld) 15 vogels
28 april komen ze de bodem storten en ik gok dat de voliere in de eerste 2 weken van mei klaar is en geleverd word. Dan is het nog een kwestie van afmonteren (extra kitrandjes, verlichting, stokken, etc) en hoop ik dat ze er begin juni zeker wel inzitten 
Die verblijft momenteel nog ergens in een eitje in België
(Als het de juiste mutatie is). En dan misschien nog 1 koppel erbij, maar dat moeten specifiek getekende bonte witmaskers zijn of getekend bont (dus zonder witmasker), en dat is zoeken naar een speld in een hooiberg
Sterker nog, ik wilde in eerste instantie een lengte van 5 meter voor de nieuwe voliere en hij stelde zelf voor om er 6 meter van te maken
Je ziet het vooral aan het minikuifje en de vleugelpennetjes