Quinette schreef:pfff... quincy is al n half uur aan t mauwen dattie naar buiten wil/moet
Vind ik met de voorspelde sneeuw opkomst toch niet zo'n goed idee..maaja, krijg m dat maar eens aan t verstand
Leg t ff aan hem uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sazsie schreef:Hij heeft nu bloeddruk verlagers welke ook gewoon aan mensen gegeven worden. 12.5 mg per dag. Atenolol accord tabletten, opgehaald bij de apotheek, wat keken die wel even vreemd. Ze hebben nu iig een kat in hun registratie staan. Haha.
ingedebruijn schreef:fransje23 schreef:Mijn Boris heeft een nieuwe hobby.. Met zijn poot het drinkbakje omver gooien en het water van de grond op drinken. Toch maar eens opzoek naar een robuuster exemplaar want zo blijf ik dweilen.
Wij hebben ook zo een fijn figuur.. had uiteindelijk een strandhanddoek eronder en ook die was verzopen! Daarna hebben we maar een waterfontein gekocht. Ze zijn er echt helemaal weg van en het verspillen is met 90% afgenomen!
binky schreef:Lui_ schreef:Leuk topic! Ik heb thuis ook katten, op dit moment 7. Ik ga eind deze maand samenwonen en dan neem ik er 2 mee, Bokito (kruising maine coon) van 5 jaar, en Lui van 3 jaar.
Kattenaids heb ik (gelukkig) geen ervaring mee.
Ik mag toch hopen voor jullie dat Bokito niet de streken heeft van de bekende Bokito