Ach is ook leuk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miepie77 schreef:Hier ook iemand die een uitgebalanceerde brok voert en nooit botproblemen oid heeft. Ik ben nooit aan vlees begonnen omdat het mij erg eenzijdig overkomt en dan krijg je tekorten, ik heb dit aan mijn dierenarts gevraagd en die was het hier volledig mee eens, hij had geen problemen als iemand zn hond af en toe vlees gaf, maar altijd was idd te eenzijdig, dus blij dat ik mijn eigen gevoel hierin heb gevolgd, zelfde vind ik overigens vegetarische brok, een hond heeft gewoon meer nodig, geen modes volgen maar wat is goed voor mijn honden.
Marjolein29 schreef:@Mizora...ik dacht ook een discussietopic maar het is een barfpromotie topic vrees ik.
Ach is ook leuk...
Sonja89 schreef:Of waarvan ze dénken dat het goed is voor hun portemonnee. In mijn omgeving merk ik dat men denkt dat vers vlees voeren onbetaalbaar is. Als ik het dan vergelijk met een brok als bijv. Orijen, worden mensen ineens een stuk enthousiaster.
@ Marjolein: nobel dat je denkt dat mensen het beste voor hebben met hun dier, maar bij doorvragen blijken er toch vaak andere dingen achter te zitten, als tijd, moeite etc.
Sonja89 schreef:Of waarvan ze dénken dat het goed is voor hun portemonnee. In mijn omgeving merk ik dat men denkt dat vers vlees voeren onbetaalbaar is. Als ik het dan vergelijk met een brok als bijv. Orijen, worden mensen ineens een stuk enthousiaster.
@ Marjolein: nobel dat je denkt dat mensen het beste voor hebben met hun dier, maar bij doorvragen blijken er toch vaak andere dingen achter te zitten, als tijd, moeite etc.
HalloDan schreef:Ben ik nu een slechte baas? Mijn honden doen het prima op Doglovergold brok
Sonja89 schreef:[: 'Ik voer dan wel brok, maar ik ben heel actief met mijn honden, dus dat werkt dan weer in mijn voordeel'?
Kuggur schreef:Sonja89 schreef:[: 'Ik voer dan wel brok, maar ik ben heel actief met mijn honden, dus dat werkt dan weer in mijn voordeel'?
Dit impliceert klakkeloos (geheel volgens het gospel) dat brok slechter zou zijn dan vers. Wat het niet is.
Je hoeft je geweten niet te sussen omdat je brok geeft.
Is het omgekeerde wellicht waar, sussen mensen hun geweten met het geven van vers...?
Sonja89 schreef:A.Blijft de vraag staan: wanneer ben je een goede of slechte baas voor je hond?
B.Zet een hond maar eens een bak brokken en een bak vlees voor. Ik kan wel voorspellen welke hij het eerst leeg eet