Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loiz schreef:Ik ken die link wel
Maargoed, ik ken heel wat Doggen eigenaren en daardoor helaas ook heel wat overleden honden door maagtorsies of die er
gelukkig overheen gekomen zijn. En zo goed als allemaal hadden ze net gegeten en daarna zich uitgeleefd, waarna ze een
maagtorsie kregen. Dat zegt voor mij toch dat er een verband is, en zeker als je die van mij (risico vol ras) ziet draven en
galopperen, dan schud de romp extreem in vergelijking met een 'compactere' hond, waardoor er meer kans is op een draaiing.
Chubby schreef:Wat ging er mis bij je kat dan Chiqa?
Anna-Jelly schreef:Even een voer-switch-vraagje!
Daisy krijgt nu carocroc (meegekregen van de fokker) maar wil dus vanaf morgen gaan mengen met Orijen, hoe kan ik dat het beste doen tot ze volledig op Orijen zit. Hoeveel dagen etc.?
Loiz schreef:Wij voeren wel vaste tijden, of iig, tussen half 9 - half 10, half 1 - 2 uur en 7 - 8 uur.
Soms wat afwijkingen ivm weg moeten oid, maar dit is wel de 'standaard'.
Chiqa schreef:Anna-Jelly schreef:Even een voer-switch-vraagje!
Daisy krijgt nu carocroc (meegekregen van de fokker) maar wil dus vanaf morgen gaan mengen met Orijen, hoe kan ik dat het beste doen tot ze volledig op Orijen zit. Hoeveel dagen etc.?
AJ Orijen mag je niet mengen omdat dit een andere brok is dan Carocroc heeft de fabriek mij verteld.
Je kan cold turkey overstappen zeiden ze toen, heb ik ook gedaan ging prima.