Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:ja ,nou ja als haar nieren "beter" zouden worden,dat kunnen we alleen gaan merken door steeds bloedonderzoek te doen,en minder te gaan spoelen,en dan kijken hoe en wat het bloed daarop doet,en haar nieren "herstellen" of functioneren....
maar ik had zelf verwacht dat ze minimaal 600 zou hebben,als waarde....en het valt me zo reuze mee dat het nu 300 is...
haha hij zei nog "ein schönes wochenende" nou dat gaat deze keer wel lukken....
en hij is het hele weekend stand by,als er iets is,dan kan ik bellen,ik hoef in ieder geval niet naar een vreemde DA meer met kimmie,daar ben ik ook al zo blij om...
en alternatief heb ik wel over nagedacht,maar tot nog toe was de prognose een paar dagen extra...en ja,dan helpen dat soort dingen ook niet,nu lijkt het erop een heeel klein beetje op,dat we misschien toch een iets langere tijd van kimmie kunnen genieten....
griziyr schreef:kimmie261 schreef:griziyr ,kimmie is nooit alleen,gaat altijd mee als we weggaan,ik blijf bij haar,en ze slaapt bij me op bed...
klein verwend meisje is het hoor
Goed hoor dat je dat lukt om haar niet alleen te hoeven laten. Helaas lukt het mij niet altijd, vandaar dat ik het zo dacht.En de mijne zijn bijna net zo verwend hoor maar toen mijn ouwetje (inmiddels overleden) oud werd werd ik elke ochtend wakker met ...
Ik wens je gewoon een beetje vaker rustige momenten want dit moet je best veel stress gevenAl die onzekerheid!
Ik ken de situatie zo goed dat je hoopt op een wondertje. Toen mijn ouwetje overleed moest ik gewoon aanvaarden dat de wondertjes soms op zijn.
Sterkte hoor, ik denk vaak aan je.
kimmie261 schreef:jaaaa,ik ben zo blij dat die waardes in ieder geval zakken,kijk hij zegt ook,we zijn er nog niet want wat doet ze zonder spoelen,en hoe zijn de bloedwaardes volgende week,maar het was wel veel positiever als verwacht...
men...goh wat ben ik blij dat ik heb laten testen![]()