ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:slimmerik wil je misschien ophouden met die sarcastische opmerkingen?
En hup, weer op de persoon spelen.
Waar zie jij sarcasme? Of is dat omdat je dat gewoon zo wil lezen.
Maar als ik het goed begrijp zijn jullie nu zo goed bezig dat binnen een jaar niemand meer een pitbullachtige koopt en er in de toekomst dus geen hond zinloos meer moet worden afgemaakt.
En degene die de wet hebben overtreden worden nog beloond ook, al zou het zijn doordat mensen daar zelfs begrip voor hebben.
Blijf maar lekker volhouden dat het de schuld is van de pitbullwet en kaarsjes branden voor de honden.
Hoe ongeloofelijk hypocriet kun je zijn: eerst een verboden hond nemen waarvan je weet dat je het risico loopt dat hij wordt ingeslapen en als dat dan gebeurd ga je op hemelvaartsdag huilend kaarsjes branden.
Sorry hoor, maar mijn broek zakt hier steeds verder vanaf. Allerlei mooie verhalen, onwaarheden en pogingen om van het echte onderwerp af te gaan om toch maar dit soort bazen te begrijpen en te steunen. Want och ze konden het immers niet weten?
En wat schieten de honden ermee op? Helemaal niets!
Vanaf het moment van het branden van de kaarsjes zijn er weer veel te veel honden zinloos afgemaakt dankzij die leuke bazen.
Veel succes met jullie aktie. Gelukkig zijn er nog mensen die om de honden denken en die prioriteit geven.
ik speel niet op de man ik vraag alleen iets op de man af.. of iemand iets niet wilt doen want er was een waarschwuing geplaatst door een mod dat er geen steken meer onder water mochten worden gegeven..
en jullie schilderen ons af als een stelletje achterlijken volgens mij maar als je een andere mening hebt dan ben je nog niet gelijk achterlijk hoor..
ik ben het niet met jullie eens.. en jullie niet met ons.. maar is het dan echt nodig om ons daarom de grond in te stampen? wat dat is wel waar jullie VOLGENS MIJ mee bezig zijn..
ik heb 'volgens mij' vet gedrukt omdat het mijn mening is.. even voor het geval dat..