Jack miauwt meestal ook nog zachtjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:Mijn Boris heeft een nieuwe hobby.. Met zijn poot het drinkbakje omver gooien en het water van de grond op drinken. Toch maar eens opzoek naar een robuuster exemplaar want zo blijf ik dweilen.
Rytir schreef:Wat doen jullie eigenlijk met 'liefdesbeetjes'? Poes Lee doet het niet (die geeft likjes en duwt haar koppie bijna dwars door je heen). Yoko daarentegen... Ligt ze heerlijk bij je te kroelen en als je dan even niet oplet knabbelt ze in je neus, wenkbrauw of wang... Dat is niet zo fijn dus iemand toevallig oplossingen?
Joolien schreef:Limoen schreef:Bevalt goed dusFijn!! Schattig die bloterikjes, krijg het alleen al koud als ik naar ze kijk
Daarom zit ie ook de hele dag op de vensterbank en doe ik ook wel de kachel wat aan voor hem.![]()
Ik vind het zwaar genieten dat hij gewoon zo blij is
Limoen schreef:Al mijn Birmanen doen aan liefdesbeetjes, het is altijd oppassen geblazen. Vooral Iep die weet soms van gekkigheid niet wat ze moet doen en waar ze miauwend moet bijten en likken.
Ze zijn vandaag voor 't eerst in de sneeuw geweest: [BB-ITP] Iepie is not amused..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Joolien schreef:Limoen schreef:KloptIk wil heel graag een keer Sphynxjes op de foto.
Nou misschien wil ik wel mooie foto's van Klaaz. Baal een beetje dat ik nooit een prof shoot heb laten doen met Fritz. Dus dat gebeurd me niet nog een keer!