Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:18

Ik vind dat altijd zo grappig als ze echt slapen.
Jack miauwt meestal ook nog zachtjes :+:

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:55

Mijn Boris heeft een nieuwe hobby.. Met zijn poot het drinkbakje omver gooien en het water van de grond op drinken. Toch maar eens opzoek naar een robuuster exemplaar want zo blijf ik dweilen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:05

fransje23 schreef:
Mijn Boris heeft een nieuwe hobby.. Met zijn poot het drinkbakje omver gooien en het water van de grond op drinken. Toch maar eens opzoek naar een robuuster exemplaar want zo blijf ik dweilen.

Wij hebben ook zo een fijn figuur.. had uiteindelijk een strandhanddoek eronder en ook die was verzopen! Daarna hebben we maar een waterfontein gekocht. Ze zijn er echt helemaal weg van en het verspillen is met 90% afgenomen! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:22

HLPhoto schreef:
Katers die dromen over muizen vangen zijn vervelend. Springt er net ééntje uit diepe slaap met twee voorpoten zo vol op m'n hand. BATS! nagels erin. Auw :')

Hahahahaha oh sorry :') _O- T klinkt redelijk grappig :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:48

Rytir schreef:
Wat doen jullie eigenlijk met 'liefdesbeetjes'? Poes Lee doet het niet (die geeft likjes en duwt haar koppie bijna dwars door je heen). Yoko daarentegen :roll: ... Ligt ze heerlijk bij je te kroelen en als je dan even niet oplet knabbelt ze in je neus, wenkbrauw of wang... Dat is niet zo fijn dus iemand toevallig oplossingen?

'zachtjes' aanleren. :)
Heb ik iig gedaan met katermans omdat hij op den duur steeds harder ging bijten.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:56

Al mijn Birmanen doen aan liefdesbeetjes, het is altijd oppassen geblazen. Vooral Iep die weet soms van gekkigheid niet wat ze moet doen en waar ze miauwend moet bijten en likken.

Ze zijn vandaag voor 't eerst in de sneeuw geweest: [BB-ITP] Iepie is not amused..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:02

Klaaz is de hele tijd aan het heen en weren. Dan zit ie weer op schoot, dan weer op de vensterbank, dan weer pp schoot dan weer op de vensterbank, dan weer op scho...

En elke laat ie ff weten dat ie komt of gaat. Lieverd <3

Miepie77

prachtig en wat een haar, ik houd ervan :D

Limoen

Bevalt goed dus :D Fijn!! Schattig die bloterikjes, krijg het alleen al koud als ik naar ze kijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:04

Limoen schreef:
Bevalt goed dus :D Fijn!! Schattig die bloterikjes, krijg het alleen al koud als ik naar ze kijk :D

Daarom zit ie ook de hele dag op de vensterbank en doe ik ook wel de kachel wat aan voor hem. :)
Ik vind het zwaar genieten dat hij gewoon zo blij is :D

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:04

Die van mij zitten eigenlijk al sinds gisteravond toen het sneeuwen begon bijna aan t raam geplakt, alles willen ze zien, terwijl er geen kat op straat is nu, maar stel je voor.... dat je wat mist.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:05

Joolien schreef:
Limoen schreef:

Daarom zit ie ook de hele dag op de vensterbank en doe ik ook wel de kachel wat aan voor hem. :)
Ik vind het zwaar genieten dat hij gewoon zo blij is :D

Dat kan ik me voorstellen :j Erg gaaf!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:07

volgens mij heb ik hier nog niet gereageerd..

Ik heb altijd katten gehad, vroeger had ik perzen.

Nu heb ik alleen nog:

- Smurfie, europeese korthaar, Poes, +/- 15jaar oud.
hier samen met bruce :
Afbeelding

- Bruce, europeese korthaar? / Jeweetwelkater, 3 jaar oud. rood/wit.
( toen hij net aan was komen lopen)
Afbeelding

en nu: ( dikke pad hahah)
Afbeelding

- Charlie, Europeese korthaarr x maine Coon? ( zwerver), Poesje, half jaar oud.

enkele weken oud:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

recente foto's heb ik helaas niet, maar ze is nu echt groot aan het worden, ze wordt erg langwerpig zeg maar! en haar poten en straat zijn ook super lang.

alle 3 zijn ze hier aan komen lopen haha, over charlie twijfelen we nog wat ze precies is, de dierenarts heeft haar volle broer gezien en dacht dat daar maine coon doorheen zat...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:09

welkom Nann, sprekende koppies hebben ze :)

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:15

dank je!
het zijn buitenkatten, in mijn ervaring zijn het meestal toch wel aparte gevallen en hebben ze een behoorlijk karakter.
bij smurfie is dit zeker het geval, als mevrouw iets niet wilt slaat of bijt ze gelijk haha.
charlie is gewoon een monstertje haha, die sloopt nu de hele boel omdat ze nog niet naar buiten mag ( nog niet gesteriliseerd).

en bruce, die is vrij "mellow" kwa karakter, alleen wel een angsthaas. maar ik kan wel alles bij hem doen : oren of ogen schoonmaken, pipetjes in zn nek etc. da vertrouwd hij wel.

het leuke is dat bij mij die "wildere"katten altijd met de tijd zo ongeloofelijk bijdraaien e toch de mensen accepteren, (altans vreemden moeten ze niet, maar ze gaan zich niet verstoppen ofzo). :+

mijn perzische katten waren kwa karakter toch een stuk meer easy going zeg maar, zulke schatten van dieren. wel een stuk meer in onderhoud al zeg ik het zelf. ( het kammen).

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:26

Welkom :D

Ik lees hier weer met plezier de kijk van jullie poezels op de sneeuw :j
Mijne is nl. nog niet uit bed geweest vandaag :Z . Die begint tegenwoordig pas rond 16.00 u te leven en tja, dan is eten het belangrijkst :(:) . Tegen de tijd dat ze sneeuw zou kunnen zien (hier ligt nu niets) dan gaan de gordijnen dicht :Y)

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:38

Limoen schreef:
Al mijn Birmanen doen aan liefdesbeetjes, het is altijd oppassen geblazen. Vooral Iep die weet soms van gekkigheid niet wat ze moet doen en waar ze miauwend moet bijten en likken.

Ze zijn vandaag voor 't eerst in de sneeuw geweest: [BB-ITP] Iepie is not amused..

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

die zijn knap zeg!! mooie foto's zo in de sneeuw :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:46

Nann dat lijkt me zo apart. Ik ben nu echt een knuffelkat gewend, kan me niet voorstellen dat een kat zo 'afstandelijk' is.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:50

Ja, echt knuffelig zijn ze niet,maar met de tijd worden ze wel "aanhankelijk"op hun manier.

zo komt smurfie graag even naast me liggen op de bank of komt ze vragen om een aai over dr bol en verder vind ze het niet nodig.
en bruce vindt het af en toe ook heel fijn om gewoon even aangehaald te worden, dan gaat hij zo hard knorren dat ie er bijna in blijft haha.

en charlie is nog een beetje wild en baldadig, voor een kitten ook niet super aanhankelijk. dus daar werken we nog aan :D

mijn perzen waren overigens ook geen schootkatten, maar wel super vriendelijk naar mensen en gaven eigenlijk nergens om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:51

Limoen, je mist nog een mooie sphynxie in je portfolio haha!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:51

Klopt :D Ik wil heel graag een keer Sphynxjes op de foto. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:52

Limoen schreef:

Nou misschien wil ik wel mooie foto's van Klaaz. Baal een beetje dat ik nooit een prof shoot heb laten doen met Fritz. Dus dat gebeurd me niet nog een keer!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:55

Joolien schreef:
Limoen schreef:

Nou misschien wil ik wel mooie foto's van Klaaz. Baal een beetje dat ik nooit een prof shoot heb laten doen met Fritz. Dus dat gebeurd me niet nog een keer!

Leuk!

En dat kan ik me heel goed voorstellen, ik heb ook geen mooie foto's van mijn overleden katervriendje. Daar baal ik verschrikkelijk van. Hij is veel te jong overleden en was zó speciaal.
Toen ik Tessa kreeg ben ik foto's gaan maken en gaan oefenen, want dat wilde ik inderdaad ook niet nog een keer!

1480

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 18:01

Hooi ik had helemaal niet meer zo naar dit topic gekeken ik dacht 5 reacties en het is wel over...
wow niet dus :D

mijn kat:teuntje zit ook lekker binnen ze vind het buiten maar koud :brr:

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 20:11

pfff... quincy is al n half uur aan t mauwen dattie naar buiten wil/moet
Vind ik met de voorspelde sneeuw opkomst toch niet zo'n goed idee..maaja, krijg m dat maar eens aan t verstand :')