Willl65 schreef:Oke sorry....ik ben al heel wat pagina's terug behoorlijk tegen een
aangelopen omdat er maar een antwoord mogelijk mocht zijn.
Antwoord op je vraag, als mijn buren last van mijn katten zouden hebben rust ik niet voor we er beiden naar tevredenheid daar een oplossing voor hebben gevonden die niet te koste gaat van mijn buren, mijn katten ( die gek worden als ze niet naar buiten kunnen) en ons. Dus mijn best doen de katten uit haar. Tuin te houden. Je begrijpt echter wel vanaf het moment dat mijn buren dat niet zullen accepteren er van mijn kant af ook geen acceptatie meer zal zijn voor de eventuele overlast van die buren. Wat ik nu wel heb want anders had ik een hutje op de hei moeten gaan zitten.
Verdraagzaamheid komt van twee kanten ik maak van mijn achtertuin geen gevangenis maar ben zeker bereidt naar andere oplossingen te zoeken (afsluiten van een kant zodat kat niet naar hen kan)
Overigens hebben we bij verhuizen ook echt voor deze buurt gekozen. Waar 9 van de 10 mensen katten hebben die gewoon bij elkaar op visite komen.
Ik hoef echter nooit naar mijn katten op zoek te gaan als ik naar buiten loop zie ik ze altijd dus het valt gelukkig mee met hun terrein
Maar goed...als puntje bij paaltje komt.... Zal ik mijn verantwoording nemen. Ook als dat betekent dat we moeten gaan verhuizen naar een kat vriendelijke omgeving.
we zijn het ook al heel lang ontzettend eens met elkaar. echt waar.
ik ben al heel wat pagina's terug behoorlijk tegen een
aangelopen omdat er maar een antwoord mogelijk mocht zijn.
de rest moet dat echt lekker thuis.
een ragdoll dus.
Belachelijk dat mensen die hun verantwoording nemen hier nu ineens aangevallen gaan worden. Want hem buiten plat gereden laten worden is natuurlijk zoveel beter dan het dier binnen in je tuin houden met veel afleiding.