Hij had het wel echt nodig, was toch een partij irritant in huis haha.. Rondje van 14,5 km totaal, we zijn weer even lekker uitgewaaid! (route)
 Hij had het wel echt nodig, was toch een partij irritant in huis haha.. Rondje van 14,5 km totaal, we zijn weer even lekker uitgewaaid! (route)Stuk langs de Huenderweg, daar is het zo mooi! Is alleen niet wandelbaar voor ons, Spook is best bang van koeien, en tussen die Hooglanders zou ik het ook niet aandurven denk ik.
wij hadden ook een hondje voor de opvang, is nu ook een blijvertje geworden, wij kunnen het dus ook niet.

Maar ALS er nu nog eentje bij komt, moet het een pleeghond worden, want we hebben er al vier!

Geplaatst: 09-02-13 14:09
               Geplaatst: 09-02-13 14:09				          ja, het grootste stuk gaan we in draf, maar Spook heeft van zichzelf (met die lange stelten van 'm) een aardig hoog tempo, en er is natuurlijk niks zo lekker dan op de rustige stukken vol gas te gaan! Maar dat hou ik geen kilometer vol
 ja, het grootste stuk gaan we in draf, maar Spook heeft van zichzelf (met die lange stelten van 'm) een aardig hoog tempo, en er is natuurlijk niks zo lekker dan op de rustige stukken vol gas te gaan! Maar dat hou ik geen kilometer vol  dus 75% is draf. (stappen vertikt ie, hij draaft dan in slow motion)
 dus 75% is draf. (stappen vertikt ie, hij draaft dan in slow motion) 

Misschien toch even op zangles sturen!
  Misschien toch even op zangles sturen!

Jachtinstinct geboren, schijnbaar. Maar gelukkig controleerbaar. Verder kijkt hij nauwelijks op of om naar gekochte speeltjes maar karton en brieven zijn reuzeleuk en moet ik minstens 10 keer per dag uit z'n bek vissen, en de laatst gekochte knuffelhond als cadeau voor iemand was hij straalverliefd op.
  Jachtinstinct geboren, schijnbaar. Maar gelukkig controleerbaar. Verder kijkt hij nauwelijks op of om naar gekochte speeltjes maar karton en brieven zijn reuzeleuk en moet ik minstens 10 keer per dag uit z'n bek vissen, en de laatst gekochte knuffelhond als cadeau voor iemand was hij straalverliefd op.  Als in, smachtende blikken, hupsen en springen voor de kast, en geen poot willen verzetten.
  Als in, smachtende blikken, hupsen en springen voor de kast, en geen poot willen verzetten. en staat woest grommend en binnesbeks blaffend voor de deur te springen.
 en staat woest grommend en binnesbeks blaffend voor de deur te springen.