Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus hier 2 stumpers in huis. Dit zijn ze nu niet meer natuurlijk
en viel in slaap terwijl hij net bedacht had mijn vlees weg te kapen en toen lag ie met zijn hoofd in mijn bord
en ga als we huisje hebben ook erna gelijk als alles klaar is kijken voor nieuwe kitten int asiel
Die wel bij me zoontje past, dus hij mag de kat uitkiezen haha
Ik laat ze nu maar kijken want anders springt er vanacht een in. Limoen schreef:Onze Lila

Zo snel als ik een foto heb plaats ik hem
Miepie77 schreef:net de kerstboom opgetuigd, was de donkerte buiten zat dus lekker aan de gang gegaan, zit nu alleen als een havik naast de boom omdat er 5 katten zeer geintresseerd omheen en onderdoor lopen, lijken wel sluipende poema'sIk laat ze nu maar kijken want anders springt er vanacht een in.
Hij is nu iets ouder en wat milder, maar nog moeten er echt op letten dat we onderaan geen breekbare dingen in de boom hangen e.d. De andere maakt het niets uit en die gaat er alleen graag onder liggen. Miepie77 schreef:net de kerstboom opgetuigd, was de donkerte buiten zat dus lekker aan de gang gegaan, zit nu alleen als een havik naast de boom omdat er 5 katten zeer geintresseerd omheen en onderdoor lopen, lijken wel sluipende poema'sIk laat ze nu maar kijken want anders springt er vanacht een in.
. mbkaatje schreef:EeCee: daar ben ik minder fan van, persoonlijk vind ik ze best lelijk eigenlijk en een beetje eng. Nou kijkt jouw kat ook nog een beetje "boos".
Mijn moeder vond deze katten ook ronduit eng totdat ze kennismaakte met onze eerste, binnen 2 minuten was haar hart gestolen
"Wat zijn ze lekker warm en zacht!" Rytir schreef:Miepie77 schreef:net de kerstboom opgetuigd, was de donkerte buiten zat dus lekker aan de gang gegaan, zit nu alleen als een havik naast de boom omdat er 5 katten zeer geintresseerd omheen en onderdoor lopen, lijken wel sluipende poema'sIk laat ze nu maar kijken want anders springt er vanacht een in.
Haha, heel herkenbaar! Ik heb sinds Yoko kwam zo'n grote doos met plastic ballen gehaald bij het tuincentrum. Helaas iets minder mooi maar wel zo veilig.
zelfs afgelopen jaar deed ze dit nog, was echt haar ding zeg maar.
zag je dat?
EeCee schreef:Limoen schreef:Onze Lila
Wat een heerlijk koppie!
Dit is onze Lila![]()
[ Afbeelding ]
Alles gaat goed met deze nieuwe rebelse aanwinst al heb ik het idee dat ze tegen de eerste krolsheid aanzit![]()
Trouwens, er kwam mij nog een leuk onderzoekje onder ogen:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... eline.html
Ik had het nieuwsbericht gezien haha, hoe vet! 

We zien dan wel hoe het loopt, voor nu ligt hij lekker naast me in de zetel en voelt zich prima

Maar ik heb de indruk van je andere topics dat Sphynxen sowieso wel knuffelaars zijn
Solleke_Noah schreef:Da's wel fijn, met oudere asielkatten altijd even afwachten, soms hebben ze wat tijd nodig om te wennenMaar ik heb de indruk van je andere topics dat Sphynxen sowieso wel knuffelaars zijn