Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mbkaatje

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:36

Inderdaad hele mooie kat. Ook ik ben er wel fan van. Maar ik ben ook heel blij met mijn huis-tuin en keukenkatjes.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:40

Ik ben er ook wel fan van, maar ik ben ook fan van stumpertjes :') Dus hier 2 stumpers in huis. Dit zijn ze nu niet meer natuurlijk ;)

Jack heeft het allemaal echt prima doorstaan gisteren. Hoewel hij gisteren tijdens het eten echt vreselijk moe was. Hij schooit altijd enorm :o en viel in slaap terwijl hij net bedacht had mijn vlees weg te kapen en toen lag ie met zijn hoofd in mijn bord :+
Hem lekker op de bank in de kamer gelegd maar dat wilde hij dan weer niet. Hij wilde perse bij mij of mijn vriend zijn, maar wilde niet op schoot. Kusjes geven kwam ook pas wat later weer op gang , maar vanmorgen werd ik er door overladen.........
Ben echt blij dat het tot nu toe niet zo'n ellende is als toen met Beau. Toen was ik uiteindelijk 400 euro verder :o

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:42

Meld me hier ook maar even, ik heb 5 katten, 1 oosterse korthaar Sarina (Saartje), 1 siamees (Yentl) en 3 Main Coons (Paris, Idole en Ludo(vic)) en ik wil het met de Main coons gaan uitbreiden/fokken, maar mn kater van nu 16 maanden snapt het nog steeds niet helemaal hahaha.
Vroeger wel katten uit het asiel gehad, oud en jong, maar ook veel gedoe gehad met ziektes en gedrag dus ik begin daar niet meer aan.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:45

sonde dat je ervaringen in asiel minder zijn miepie! hier tot nu toe altijd goeie katten gehad, ook geen ziektes en gedrag problemen :) en ga als we huisje hebben ook erna gelijk als alles klaar is kijken voor nieuwe kitten int asiel :D Die wel bij me zoontje past, dus hij mag de kat uitkiezen haha

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:49

Onze eerste twee katjes had ik via via. Twee hele leuke kittens/katten, maar die hebben allebei wel veel geld gekost. Ze zijn ook niet oud geworden, eentje doodgereden en de andere compleet verdwenen. Ik was er kapot van.
Deze twee zijn wel wat schuw, maar minder buiten en dat scheelt denk ik.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:43

net de kerstboom opgetuigd, was de donkerte buiten zat dus lekker aan de gang gegaan, zit nu alleen als een havik naast de boom omdat er 5 katten zeer geintresseerd omheen en onderdoor lopen, lijken wel sluipende poema's :P Ik laat ze nu maar kijken want anders springt er vanacht een in.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:56

Limoen schreef:
Onze Lila

Wat een heerlijk koppie!

Dit is onze Lila :D

Afbeelding

Alles gaat goed met deze nieuwe rebelse aanwinst al heb ik het idee dat ze tegen de eerste krolsheid aanzit :D

Trouwens, er kwam mij nog een leuk onderzoekje onder ogen:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... eline.html

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:00

Ze kijkt: >;)

:=

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:05

Wat een leuke katten allemaal!
Ik meld me ook ik heb nu een vuilnisbak uit Spanje; Stetman.Wij hebben hem nu zo'n 12 jaar sinds een kitten. Hij is een beetje erg dik haha :') Zo snel als ik een foto heb plaats ik hem :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:08

Miepie77 schreef:
net de kerstboom opgetuigd, was de donkerte buiten zat dus lekker aan de gang gegaan, zit nu alleen als een havik naast de boom omdat er 5 katten zeer geintresseerd omheen en onderdoor lopen, lijken wel sluipende poema's :P Ik laat ze nu maar kijken want anders springt er vanacht een in.

Dat ken ik! Wij hebben een paar jaar helemaal geen kerstboom gehad omdat een van onze katten het ook niet kon laten om erin te klimmen en van alles eruit te gooien :+ Hij is nu iets ouder en wat milder, maar nog moeten er echt op letten dat we onderaan geen breekbare dingen in de boom hangen e.d. De andere maakt het niets uit en die gaat er alleen graag onder liggen.

EeCee: daar ben ik minder fan van, persoonlijk vind ik ze best lelijk eigenlijk en een beetje eng. Nou kijkt jouw kat ook nog een beetje "boos".

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:16

Miepie77 schreef:

Haha, heel herkenbaar! Ik heb sinds Yoko kwam zo'n grote doos met plastic ballen gehaald bij het tuincentrum. Helaas iets minder mooi maar wel zo veilig :D .

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:25

mbkaatje schreef:
EeCee: daar ben ik minder fan van, persoonlijk vind ik ze best lelijk eigenlijk en een beetje eng. Nou kijkt jouw kat ook nog een beetje "boos".

Hahaha! Die hoor ik vaker. Geeft niet hoor ;) Mijn moeder vond deze katten ook ronduit eng totdat ze kennismaakte met onze eerste, binnen 2 minuten was haar hart gestolen :j "Wat zijn ze lekker warm en zacht!"

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:31

Rytir schreef:
Miepie77 schreef:

Haha, heel herkenbaar! Ik heb sinds Yoko kwam zo'n grote doos met plastic ballen gehaald bij het tuincentrum. Helaas iets minder mooi maar wel zo veilig :D .

Ik heb ook kunststof ballen, ze stuiteren zelfs als je ze laat vallen, maar moet zeggen lelijk zijn ze niet, iemand die het niet weet ziet het niet
M'n Britse Korthaar die van de zomer is overleden op 18.5 jarige leeftijd sprong nl nogal graag in de boom om dan heel fel naar me te kijken, zo van goed he :D zelfs afgelopen jaar deed ze dit nog, was echt haar ding zeg maar. :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:32

Ik heb ook neppese balluh onderin hoor; die worden er idd met enige regelmaat uitgetikt :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:52

Oh dat kijken naar je ken ik :+
Dat doet Jack namelijk ook, maar dan vooral als hij verbaast is over iets. Hij kijkt dan echt zo van: HUHHH :wow: zag je dat? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:32

EeCee schreef:
Limoen schreef:
Onze Lila

Wat een heerlijk koppie!

Dit is onze Lila :D

[ Afbeelding ]

Alles gaat goed met deze nieuwe rebelse aanwinst al heb ik het idee dat ze tegen de eerste krolsheid aanzit :D

Trouwens, er kwam mij nog een leuk onderzoekje onder ogen:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... eline.html

Nog een bloterikje, hij is leuk!!! :D :D Ik had het nieuwsbericht gezien haha, hoe vet!

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 17:19

Hier hebben we vandaag n kerstboom gehaald, dus ik ga me er binnenkort maar eens aan geven.
Vorig jaar is alles goed gegaan met katten + boom. Maar dit jaar hebben we er een bij van n half jaar en nog n kitten van de opvang en met die 2 samen is t nog maar de vraag of er niks gaat sneuvelen :')

Hoop dat morgen 1 van katten bereid is mee te werken aan n leuke foto die ik als kerstkaart wil gebruiken.
Heb n kerstmuts, kerstballetjes en wat lint als decoratiemateriaal }> :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 17:41

Hier is het ook spannend met de boom, geen idee wat Klaaz ervan vind.

Ik heb vandaag kattenkruid gehaald en op de krabpaal gesmeerd maar hij heeft er even aan geroken en verder niets. Hoe werkt dat precies? Moet dat meteen werken?
Het gaat vooral om de krabpaal, die is door Fritz gebruikt en ik heb het idee dat hij er daardoor vanaf blijft...

En ik wilde eigenlijk Feliway halen, maar wat is dat duur zeg :oo

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 17:50

Niet alle katten kicken op (de geur van) kattenkruid ;)
Misschien helpt het als je z'n favo dekentje in/ op de paal legt?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 17:56

(gelukkig!) hier dus geen mensen met ervaring met kattenaids :) We zien dan wel hoe het loopt, voor nu ligt hij lekker naast me in de zetel en voelt zich prima :+:

Joolien: had je topic van Fritz gevolgd, zo'n spijtige afloop... maar wat een toeval dat je een nieuwe sphinxkat in een asiel aantreft! Is hij al wat gewend? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 18:05

Dat is misschien het proberen waard Mies, ga eens kijken :D

Solleke, idd geen ervaring met kattenaids.
Ik heb het idee dat hij al goed gewend is, hij heeft al helemaal zn vaste plekjes enzo en is heerlijk aanhankelijk :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 18:07

Da's wel fijn, met oudere asielkatten altijd even afwachten, soms hebben ze wat tijd nodig om te wennen :) Maar ik heb de indruk van je andere topics dat Sphynxen sowieso wel knuffelaars zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 18:46

Solleke_Noah schreef:
Da's wel fijn, met oudere asielkatten altijd even afwachten, soms hebben ze wat tijd nodig om te wennen :) Maar ik heb de indruk van je andere topics dat Sphynxen sowieso wel knuffelaars zijn :D

Zal ik je eens wat grappigers vertellen, er is een onderzoek gweest naar de liefste katten en sphynxen zijn dus de allerliefste raskatten :D

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 08:46

ik baal nu best wel zit namelijk nu tot half vier op school alleen kasper heeft vanmorgen niks gegeten terwijl hij normaal al bijna staat te schreeuwen om zijn blikvoer, hij zat ook heel onrustig op de bank , is er nog niet afgeweest en zat de hele tijd te draaien om zn poot niet in de weg te zitten.
alleen zit er dus nuin zn eten pijnstiller(metacam)
hoop niet dat het zo verder gaat em we naar de da mogen want dat wordt een ramp.
sorry moest het even van mij afschrijven( en eventuele fouten typen is lastig op je mobiel)

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 23:39

Katers die dromen over muizen vangen zijn vervelend. Springt er net ééntje uit diepe slaap met twee voorpoten zo vol op m'n hand. BATS! nagels erin. Auw :')