Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De jongste wordt volgende maand geholpen , zit nog te dubben bij welke DA ... Nagano schreef:hihihi meschien over 6 weekjes een echte vlaamse reus er bij
maar wat kan het beste dan bij een geholpen mannetje en een vrouwtje (niet geholpen)

WinSel schreef:Nagano schreef:hihihi meschien over 6 weekjes een echte vlaamse reus er bij
maar wat kan het beste dan bij een geholpen mannetje en een vrouwtje (niet geholpen)
Het beste is om er dan 2 bij te doen, zodat je een even getal hebt
Maar anders een vrouwtje !
Snot is idd besmettelijk, maar ik heb ook 2 snotters en die doen het prima !
In de opvang zitten vaak wel snotters die een baasje zoeken
)YouthReiner schreef:Hoi allemaal!
Ik kom heel onbeleefd even binnen vallen maar ik ben blij!
Ik heb vorig jaar een konijntje gekocht (Luna).
Aangezien ik bij mij binnen niet veel ruimte heb, heeft ze lange tijd in zo'n ferplast binnenkooi moeten zitten.
Maar ik heb een nieuw hok gevonden waar ze eindelijk meer ruimte in heeft!
Konijn blij = ik blij.
Nu wil ik er alleen graag een vriendje voor haar bij..
Dat heb ik altijd gewild, maar haar oude kooi was echt te klein daarvoor.
Ik heb gelezen dat je het beste naar een asiel kan gaan en je konijn mee kan nemen zodat ze zelf een vriendje kunnen 'kiezen'.
Klopt dit? En zo ja, weet iemand een asiel in de buurt van Eindhoven?
Alvast bedankt!
De meeste opvangen hebben dat juist het liefst! Ik ken geen opvang in de buurt van Eindhoven, maar ik wil je wel veel succes wensen met je zoektocht naar een vriendje voor Luna
Laura_x_ schreef:Toevallig ga ik binnenkort naar een opvang toe met mijn castraat Kruimel. Ik kan hem gewoon meenemen en daar wordt gekeken of er een klik is, dat is wel zo fijn om dat vantevoren te wetenDe meeste opvangen hebben dat juist het liefst! Ik ken geen opvang in de buurt van Eindhoven, maar ik wil je wel veel succes wensen met je zoektocht naar een vriendje voor Luna
Dess schreef:Vanavond met mijn konijntje naar de dierenarts voor controle, ze heeft tot nu toe elke dag de kuur gewoon gehad. Maar ze niest nog aardig veel.
Ze word ook steeds agressiever als ik de kuur geef, ze valt me aan en bijt me.
, ze is zo gelukkig nu
, net op tijd weggegaan en het is een lekker klef stel zover ik horen mag!

.