ik zit een beetje te twijfelen om een grotere kooi voor Cookie te nemen.. maar ik ben bang dat de tralies dan te breed worden.. Iemand ervaring met rusische dwerhamsters en ontsnappen door de tralies?
Jongens ik kan de hamster redden! Ratjes zijn weg ,dus ik mag ze overnemen (weet nog verder niks) Ik heb foto's ,informatie ed gevraagd. Ik ga namelijk geen hamsters redden die in een mega duna zitten en het geweldig hebben ,maar vanaf de foto was het dus echt een 30x 30 bak zowat..
WinSel
Geplaatst: 06-03-12 20:16
Goed zeg Hopen dat je snel info hebt
Ik ben stiekum aan het kijken op het HF, naar een russische dame eventueel fok geschikt
Miranda, dat weet ik niet, het lijkt mij leuk om dat een keer mee te maken,vandaar dat ik zoek naar een fokgeschikt dametje, want stél dat ik het een keer wil doen, wil ik het niet met de eerst de beste doen Maar niks is zeker, en ik weet ook nog niet of ik voor dit meisje ga
Heel leuk hamstertje En leuk dat je eenmalig een nestje met haar wilt! Ik ga dat wss ook doen
Sandyislief
Geplaatst: 07-03-12 11:15
Oww ziet et leuk uit! Maar denk dat een grote.daar wel makkelijk uit klimt?
loveSaros
Geplaatst: 07-03-12 11:16
Mag ik hier ook meepraten? Ik ga vanavond een hamsterkooi ophalen voor een mooi bedragje en waarschijnlijk gaan we morgen opzoek naar een leuke hamster Heeft iemand misschien nog tips waar ik op moet letten met het uitzoeken van een hamster?
WinSel
Geplaatst: 07-03-12 11:17
Voor een syr is een curverbox idd niet geschikt, ook qua grootte niet, maar voor dwergjes wil het prima, je kan eventueel ook een deksel van gaas maken
Tuurlijk mag je mee praten, welkom Wat voor kooi haal je op ? En wat voor hamstertje wil je ? Dwerg of Syr ? Ga niet naar een dierenwinkel, dat is allemaal doorfok, je kan het beste naar een opvang of goeie fokker gaan Of eventueel op marktplaats kijken...
Jilzet
Geplaatst: 07-03-12 11:19
Joanieke schreef:
Aaah haahaha ben ik oude foto's aan het doorbladeren, kom ik ineens deze tegen toen ik net Dikkie had haha Ik kijk alleen wel heel raar naar boven..
hahahaa. mijn hamster heet ook dikkie! en hij lijkt echt best wel op jouwe.
Okee Ik weet de precieze maten niet van die kooi, maar volgens mij is ie alleen geschikt voor een dwerg, komt dus goed uit dat je graag een dwerg wil Ik heb eventueel nog een boekje over dwerghamsters voor je te koop, pb maar als je interesse hebt