Mukkus krijgt vandaag parelhoenkarkas, konijnenvlees en een beetje paardenvlees. Rifka krijgt konijnenkoppen, konijnenvlees en een beetje paardenvlees.
Die van ons krijgen altijd gewoon brokken, van voer uit blik kreeg de jongste diarree en de oudste werd er erg dik van. Wel krijgen ze vaak een stukje kip of aardappelen bij, vinden ze erg lekker. Ik ga even het topic doorlezen, wie weet kom ik op ideeen!
PanamaD
Geplaatst: 03-11-11 18:04
Mijn hond zit nog steeds lekker aan de brokken. Af en toe als tussendoor krijgt hij een stukje leverpatee ofzo(soort smeerworst geen idee hoe het heet) Vind hij heerijk, rijst, appel, banaan, manderijn of wortel eet hij ook allemaal graag!
Hee, weer een beetje leven in het topic . Hier staan de honden sinds een maand of 3 op Lotgering, ben er erg tevreden over. Hondjes doen het er goed op, en ik hoef zelf ook niet meer iedere keer op jacht naar Smuldier .
wat ik wel eens doe is een eitje roerbakken met plakje ham en klein beetje kaas, en dan als laatste zn carnivoer erdoor heen.. gaat erin als suikergoed....
doe dit zondags na een koude strandwandeling
verder krijgen ze dagelijks gewoon carnivoer, en genoeg botten
Voor Arin en Barry een kilo'tje basis compleet van Herby, wat kalkoenstaarten en een eendenvleugel. Puppy ligt nu met bolle buik lekker te slapen haha.
Ach, wij eten ook wel eens iets omdat het gewoon lekker is! Hier krijgen de honden alleen kip met rijst als ze diarree hebben. Licht verteerbaar maar lekker
Bonnie staat nog steeds op de blik van RC, maar sinds gisteren eend en rijst ipv kip en rijst. Heb alleen het idee dat ze wat last krijgt van die eend, maar het kan ook zijn dat ik er teveel bovenop zit nu natuurlijk.... *zucht* lastig, oude, krakkemikkige hondjes..
_Nann_
Geplaatst: 30-11-11 20:50
mijn hond krijgt elke dag hetzelfde; lam en rijst brokken van fokker. meer krijgt hij niet, want hij heeft een allergie.