Wat vreselijk dubbel moet dat voor je voelen. Aan de ene kant je pup zo levendig zien en aan de andere kant weten dat ze zo ziek is...
Nogmaals stertke, ik kan niet anders zeggen.
Ikima
Geplaatst: 28-05-09 13:39
Komt dat niet door het spoelen Kimmie? Bloed wordt natuurlijkj wel verdund daardoor. Niet daarover gaan piekeren maar geniet nog van elke dag dat ze bij je is. Als dit lang gaat duren dan vrees ik dat kleine Kimmie een verwende blaag wordt, dat moet je er maar voor over hebben.
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-09 13:52
kimmie is voor het laatst afgelopen maandag gespoeld..ik denk dat haar bloed wel dikker had moeten zijn...zucht...
hij vond haar slijmvliezen ook wel wat bleek...
en ja,niet piekeren...ik doe niets anders...
om 3 uur kan ik bellen voor de bloeduitslag,stom,want nu ben ik dus weer bloed nerveus...
waarom vraag ik dat toch ook.... ,stomme doos dat ik ook af en toe ben...
Het is voor ons natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je niet moet piekeren, maar ik weet zeker dat ik het ook had gedaan als ik in jou schoenen stond.
timokyana
Pfff wat een ellende iedere keer weer, ik hoop dat je niet jezelf voorbij rent Kimmie?!?! Ik snap dat je alles voor je kleine meid wilt doen maar vergeet jezelf ook niet......
Ik ga weer hard duimen draaien tot 15:00.....
Geef je Kleine Kimme een knuf van me??
Diablo
Geplaatst: 28-05-09 14:28
Ik duim natuurlijk weer mee. Maar Kimmie is zelf dus hartstikke vrolijk?
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-09 14:41
ja aan kimmie zie je niets,je zou niet zeggen dat ze ziek is...
ze is vanmorgen ook zooo druk geweest,ze heeft zo lopen rennen in de wei,en mij al spelend geattackt,met balletjes gespeeld...enz... vandaar dat ik zoiets had van kijk dat bloed nu nog eens na... (domme actie ook van mezelf)
maar ja...dat doen ze wel hoor,ook de da zelf vond het wel een goed idee om eens te checken hoe ze ervoor staat,maar er lag een druppel bloed op tafel die heel licht gekleurd was,toen zei die al,van het bloed is erg dun,en ook wat in het buisje zat,is als rood water...
hij heeft daarna haar slijmvliezen bekeken en die vond ie "iets" bleek...
zucht...hij zei wel dat het natuurlijk geweldig zou zijn als kimmie vooruit zou gaan ipv achteruit,hij gunde haar dat heel erg,maar ja,we moeten er gewoon totaal niet op rekenen hoe graag we ook willen,dat ze een klein wondertje is...
bijna 3 uur he! Niet vergeten te updaten want we leven allemaal erg met jou en kleine Kimmie mee!!! *duimt en hoopt op een wonder*
Diablo
Geplaatst: 28-05-09 14:49
Fem ze ís al een wonder, alleen doordat ze nu zo is als ze nu is. En zolang ze zo blijft, moet je er van genieten! Zorgen zijn voor later, die heb je nu even genoeg gehad.
Es_ther
Geplaatst: 28-05-09 14:51
Ah meiske toch! Ik duimvoor je!
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-09 15:08
heb net gebeld,maar ga terug gebeld worden..
waarom doe ik me die stomme stress nu aan...doe ik dus ook niet meer...zucht....
anders had ik gewoon blij geweest met hoe kimmie nu is,en nu ga ik straks weer allemaal dingen zien...
stomme domme ikke...
tita
Geplaatst: 28-05-09 15:10
waarschijnlijk omdat je hoopt en hoop doet leven en toch (ging ze paar uur later dood) zei mijn oma altijd.
je mag altijd hopen dat doet een mens soms goed
Ikima
Geplaatst: 28-05-09 15:12
Ik weet dat het moeilijk is maar probeer al die negatieve dingen uit je hoofd te zetten en geniet nog goed van kleine Kimmie.
Meraki
Geplaatst: 28-05-09 15:16
tita schreef:
je hoopt en hoop doet leven
prachtige uitspraak is dat..
malih
Geplaatst: 28-05-09 15:44
tjee, als t bloed verdund is met water...En daar door zo dus is... Is het niet een idee om dat bloed trasfusie(hoe schijf je dat? ) te doen? ik weet dat mijn DA dat wel eens doet
Wat vervelend dat het zo lang duurt, kan me je onzekerheid voorstellen,....
BibicheB
Geplaatst: 28-05-09 16:08
Elke minuut dat ze nog niet terug belt duurt nu te lang he.. Ik kan me voorstellen dat je je helemaal op zit te vreten.. En toch zou ik hetzelfde gedaan hebben hoor meid. Die hoop die je hebt is toch alleen maar logisch! En weet je, wij hopen allemaal zo ontzettend met je mee!!
Hopelijk laat de DA snel iets van zich horen!
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-09 16:13
nou val van je stoel of niet....
maar.....ik heb eerst gevraagd of ik het wel wilde weten,en hij zei meteen "ja,doch"
nou ja,kom dan maar op met die bloedwaardes,maar ze is van vorige week 600, naar 300 nu gegaan!!!
het is nog steeds niet goed,maar het is ongelooflijk,volgende week weer een bloedonderzoek,en we gaan kijken of dit voortzet,of dat ze toch slechter wordt.
even voor de duidelijkheid,in Heede vorige week had ze een bloedwaarde van 600,na een nacht spoelen was de bloedwaarde 300 geworden op een maandag,bij bloedonderzoek de woensdag erop,was de bloedwaarde weer gestegen naar 600...
we hebben toen die woendagavond gespoeld,een vrijdag thuis gespoeld,en nu afgelopen maandag voor het laatst gespoeld,de bloedwaardes moeten dus weer torenhoog zijn,maar zijn 300...
wiehhhh,dit is echt mega nieuws zeg!!
voorlopig blijven we spoelen ,en dan volgende week weer bloed checken...
goh zeg...ben ik nu blij dat ik wel heb laten checken....