Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Ik zit hier ook in al de namen; ouders heten stuiter en sterretje (die laatste vernoemend naar het soort zelf, sterbai) haha dus moet wel weer met een S beginnen.
Vjestagirl; petrus voor een man? Petronella voor een vrouw?
xJurdyWonanx schreef:ah das wel leuk ja! ik was gisteren mijn kleinere clownbotia kwijt en vond het toch maar niks dus blijven zoeken, bleek ie in een klein beeldje te zitten, dat gat ervan is zo klein dat ik me afvraag hoe hij erin is gekomen, heb hem wel maar eruit gehaald, niet dat hij me dadelijk vast blijft hangen ofzo haha
xJurdyWonanx schreef:daarom, ik zit op zolder en heb nu sinds een paar maanden dit 1 meter aquarium en mijn vader opperde zelf ook dat hij ze zo leuk vond ( de clownbotia's ) en ach, dan kijken we toch voor een groter aquarium.
Mocht ik nu iemand vinden waarvan ik zeker weet dat ze een groot aquarium hebben en ze al een groepje clowntjes zouden hebben zou ik ze zo weggeven..
Maar als ik nu een 2 meter aqua op de kop zou kunnen tikken voor niet al te veel geld dan weet ik natuurlijk wel wat ik doe haha..
Nou ja die 250 kilo zit je al gauw aan dan inderdaad, mijn aquarium van nu is om en nabij 200 liter en daar dan nog het glas, de kast eronder, steentjes ed bij..
Heb eigenlijk geen idee hoe oud ons huis is, gok een jaar of 40?
Vjestagirl schreef:Ik ben nogsteeds opzoek naar een goed nieuw filter, maar ik kan er gewoon geen paar honderd euro voor betalen.
Ik zit er wel over te denken om als ik straks verhuis (mag na mijn afstuderen max 6 maanden in dit huis blijven wonen) te gaan kijken voor een 3 meter bak. En dan dus ook flink te investeren in goede filters, verlichting etc. Misschien zelfs wel iets op maat laten maken.
Vjestagirl schreef:Ik ben nogsteeds opzoek naar een goed nieuw filter, maar ik kan er gewoon geen paar honderd euro voor betalen.
Ik zit er wel over te denken om als ik straks verhuis (mag na mijn afstuderen max 6 maanden in dit huis blijven wonen) te gaan kijken voor een 3 meter bak. En dan dus ook flink te investeren in goede filters, verlichting etc. Misschien zelfs wel iets op maat laten maken.
Vjestagirl schreef:Ik vind de tetratec 1200 er ook wel goed uitzien. Die is ook niet heel duur, en als k n nieuw zooplus account aanmaak dan krijg k nog 10% korting... Ik heb een bak van bijna 250 liter, en ik heb het liever te vaak dan te weinig gefilterd. Heb nu 2 filters die best herrie maken (in m'n woon/slaapkamer) en die eigenlijk niet goed genoeg werken.