Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Haha, en al die "deskundigen" zitten op barfplaats...
essiesilly schreef:Kuggur schreef:Haha, en al die "deskundigen" zitten op barfplaats...
wie zegt dat?![]()
er zitten daar wel een aantal mensen die er serieus verstand van hebben ja, en ook veel mensen die er zitten om advies te vragendat is niet zo erg toch? heb nog nooit een forum gezien over brok waar zoveel ingelezen word wat je aan je dier geeft.. in mijn ogen alleen maar goed als men zich goed inleest. en in jou ogen is dat dan misschien klin klare onzin..tsja so be it
ik denk dat 98% van de brok voerders niet eens weet wat er in hun dier gaat.. dat vind ik meer kwalijknemend dan mensen op een forum die elkaar proberen te helpen..
Kimbers schreef:. Meer bewijs dan dat heb ik niet nodig.
Kuggur schreef:Kimbers schreef:. Meer bewijs dan dat heb ik niet nodig.
Dat hoeft natuurlijk ook niet; jouw hond doet het beter op KVV dan op de brok die je hem gaf. Klaar als een klontje.
Waar ik tegen ageer (uiteraard buiten de reden dit topic weer on topic te krijgen) is de ongefundeerde en bij tijden buitenissige waninformatie die verspreid wordt als ruw dieet propaganda.
Wat ik regelmatig tegen kom op bokt is het presenteren van rauw voeren als medicijn voor zo ongeveer ieder mogelijk gezondheidsprobleem, en het aanpraten van een schuldcomplex aan mensen die hun huisdieren "vergiftigen" met brokken.